نویسنده: wood patch
// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

سونی راهنمای ویدیویی مربوط به تنظیمات خروجی تصویر پلی استیشن 4 پرو را منتشر کرد

سونی همزمان با عرضه جهانی پلی استیشن 4 پرو، راهنمای ویدیویی مربوط به چگونگی تنظیم خروجی تصویر کنسول را نیز در دسترس قرار داد. 

کنسول میان‌نسلی پلی‌استیشن 4 پرو، بالاخره امروز به صورت رسمی توسط خرده‌فروشی‌ها و نمایندگی‌های مجاز در اکثر نقاط جهان عرضه شد. پلی‌استیشن 4 پرو در مقایسه با پلی‌استیشن 4 معمولی، با بهبودهایی همراه شده است که امروزه در صنعت رسانه و تصویر به عنوان فاکتورهایی مهم در تعیین کیفیت بصری نقش دارند؛ بهبودهایی همچون قابلیت پخش و پشتیبانی از محتوای HDR و توانایی «آپ‌اسکِیل کردن به رزولوشن 4K» یا همان توانایی ارتقای تصویر به صورت رندر کردن که باعث شده‌اند محصول خروجی سخت‌افزار ارتقا یافته کنسول پلی‌استیشن 4 پرو، تصویری زیباتر با رزولوشنی بالاتر و پویایی بیش‌تر رنگ‌ها در گستره‌ای وسیع باشد. اما برای این‌که بتوانید بهترین کیفیت تصویر را در هنگام تجربه بازی‌ها داشته باشید، پیش از هر چیزی به یک تلویزیون پیشرفته 4K با توانایی پشتیبانی از محتوای HDR از طریق درگاه‌های ورودی تصویر نیاز دارید که در بازار ایران قیمت‌های سرسام‌آوری دارند. پس از این‌که از صفحه نمایش خود اطمینان حاصل کردید، برای کالیبره کردن تصویر و دریافت بالاترین کیفیت ممکن، راهنمای ویدیویی قدم به قدم سونی را حتما تماشاکنید:

نکته مهم: بعضی از تلویزیون‌های موجود، تنها قابلیت پخش محتوای HDR از طریق سرویس‌های آنلاین همچون نت‌فلیکس و یوتیوب را دارند. بنابراین دقت کنید که صفحه نمایش مورد نیاز شما بایستی توانایی پردازش محتوای HDR از طریق درگاه‌های ورودی HDMI را نیز جهت پخش تصاویر ارسالی از بلوری‌ها یا کنسول‌های خانگی را داشته باشد.

پلی‌استیشن 4 پرو توسط اکثر وب‌سایت‌های معتبر فعال در حوزه سرگرمی و فناوری موفق به دریافت بازخوردهای مثبت شده است. شما می‌توانید جعبه‌گشایی این محصول را در زومجی تماشا کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده