// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

حالت گشت و گذار آزادانه در محیط به بازی Firewatch اضافه شد

به‌واسطه بروز‌رسانی جدیدی که امروز برای بازی Firewatch منتشر شد، می‌توانید در محیط این بازی به گشت و گذار آزادانه بپردازید.

اوایل سال جاری میلادی بود که استودیو کمپو سانتو (Campo Santo) با همکاری کمپانی پنیک (Panic) بازی Firewatch را در سبک اکشن ماجرایی اول‌شخص بر روی دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 و پس از گذشت حدود هفت ماه بر روی پلتفرم ایکس‌باکس وان عرضه کرد. این بازی روایت‌گر جنگل‌بانی به نام «هنری» است که برای رهایی از مشکلات خانوادگی راهی جنگل ملی شوشونی شده و همراه با همکار خود «دلایلا» که تنها با استفاده از یک واکی تاکی با یکدیگر ارتباط دارند، به کشف راز‌های نهفته در جنگل مذکور می‌پردازند. یکی از نقاط قوت بازی Firewatch محیط‌های فوق‌العاده و بی‌نظیر آن است که اکنون دارندگان پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی می‌توانند با دریافت بروز‌رسانی جدید این بازی، آزادانه محیط‌های بازی را کاوش کنند.

حالت Free-Roam که پیش از این به نسخه ایکس‌باکس وان اضافه شده است، به بازیکنان این فرصت را می‌دهد که فارغ از اهداف تعیین‌شده و داستان بازی به گشت و گذار در محیطی بپردازید که دارای چرخه زمانی ۲۴ ساعته و سیستم روز و شب است. برای دسترسی به حالت Free-Roam لازم است که بخش داستانی بازی را اتمام رسانده و پس از آن با مراجعه به بخش Special Features، به تجربه این حالت بپردازید. علاوه بر اضافه شدن حالت مذکور، در بروز‌رسانی نسخه رایانه‌های شخصی اشکال در عملکرد D-pad کنترلر ایکس‌باکس وان در ویندوز 10 رفع شده است. 

بازی Firewatch به مانند بسیاری دیگر از بازی‌های منتشر شده بر روی پلتفرم نسل هشتم سونی، از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو پشتیبانی خواهد کرد. با این‌حال استودیو کمپو سانتو در مورد تغییراتی که قدرت مضاعف کنسول مذکور به ارمغان خواهد آورد، سکوت کرده است. این بازی نمره خوب ۸ را از زومجی دریافت کرده و از باب شخصیت‌پردازی، طراحی رابطه‌ی بین شخصیت‌های اصلی، گرافیک هنری خیره‌کننده و صداپیشگی منحصربه‌فرد تحسین شده است. بررسی کامل این بازی را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده