// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

ویدیوی مقایسه گرافیکی Assassin's Creed The Ezio Collection با نسخه اوریجینال این مجموعه

در ویدیوی تازه منتشر شده از مجموعه Assassin's Creed The Ezio Collection می‌توانید مقایسه گرافیکی این سه‌گانه را با نسخه اوریجینال تماشا کنید.

در ویدیوی جدید منتشر شده از مجموعه سه‌گانه‌ای Assassin's Creed The Ezio Collection شامل سه بازی Assassin's Creed 2، Assassin's Creed: Brotherhood و Assassin's Creed: Revelations، شاهد مقایسه گرافیکی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی‌های فوق با نسخه‌ اوریجینال مربوط به پلی‌استیشن 3 هستیم.

در کنار بهبود‌های گرافیکی، نظر می‌رسد کالکشن استایل‌های بازی را کمی نسبت نسخه اصلی بهبود بخشیده باشد، در حالی که رنگ‌ها به نظر گرم‌تر از گذشته می‌رسد. کالکشن همچنین شامل بسته‌های الحاقی بخش تک‌نفره، یک بلیت تا هشت دلار برای دیدن فیلم Assassin's Creed، که در ماه دسامبر اکران می‌شود و  همچنین فیلم‌های کوتاه Assassin's Creed Embers و Lineage خواهد شد. نکته قابل توجه عدم حضور بخش چندنفره مربوط به دو نسخه Brotherhood و Revelations است.

سه‌گانه بازی بارها در گذشته با شایعاتی جهت انتشار برروی کنسول‌های نسل هشتم همراه شده بود که در نهایت در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) شاهد انتشار آن برروی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 خواهیم بود.

سه بازی مربوط به شخصیت اتزیو پیش از این در سال ۲۰۱۲ در قالب یک سه‌گانه Ezio برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر شده بود. شما هم‌اکنون نیز می‌توانید این بازی‌ها را در صورتی که دارنده یک کنسول ایکس‌باکس وان هستید،‌ از طریق خدمات Backward Compatibility تجربه کنید، البته توجه داشته باشید که این بازی‌ها مانند سه‌گانه جدید با بهبود همراه نشده‌اند.

 یوبیسافت در نهایت بعد از انتشار سالیانه‌ مجموعه Assassin's Creed تصمیم گرفت تا امسال هیچ بازی جدیدی را از این مجموعه منتشر نکند. با این حال، اکنون شایعاتی پیرامون انتشار بازی بعدی این مجموعه با نام Assassin's Creed Empire در سال ۲۰۱۷ وجود دارد. احتمالا شاهد حضور شخصیت‌ اصلی داستان در مصر باستان خواهیم بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده