// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

تخفیف فوق العاده برروی بازی های Call of Duty‌ در اپل استور

ناشر بازی‌های Call of Duty‌ در اپ‌استور، بازی‌های این مجموعه را با تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای در اپل استور به فروش می‌رساند.

حتی اگر رقابت جدی میان دو مجموعه Battlefield و Titanfall در سال جاری وجود داشته باشد، با این حال ماه نوامبر را می‌توان ماه انتشار بازی‌های Call of Duty‌ نامید؛ به ویژه که در سال جاری شاهد انتشار تازه‌ترین بازی این مجموعه به همراه نسخه ریمستر شده Modern Warfare هستیم. هرچند دارندگان کنسول‌های بازی اکنون می‌توانند از بازی Infinite Warfare، ساخته استودیوی اینفینیتی وارد لذت ببرند، اما این تنها دارندگان کنسول‌‌های بازی نیستند که یک بازی از سری ندای وظیفه را دریافت کرده‌اند. ماه گذشته Call of Duty: Siege، بازی فرعی و البته کارتی از مجموعه Call of Duty راهی پلتفرم گوشی‌های همراه شده بود. اکنون اما ناشر بازی تصمیم گرفته تا هر یک از بازی‌های Call of Duty را برروی اپ‌استور با قیمت نازل ۱/۹۹ دلار به فروش برساند. بازی‌های Call of Duty برروی این فروشگاه مجازی به شرح زیر است:

  • Call of Duty: Strike Team - به قیمت ۱/۹۹ دلار
  • Call of Duty: Zombies - به قیمت ۱/۹۹ دلار
  • Call of Duty: Zombies HD - به قیمت ۱/۹۹ دلار
  • Call of Duty Black Ops: Zombies - به قیمت ۱/۹۹ دلار

در حالی که برخی از این بازی‌ها شاید کمی تاریخ‌گذشته به نظر برسند،‌ هنوز هم در صورتی که آنها را تاکنون تجربه نکرده باشید،‌ ارزش خریداری و لذت بردن را خواهند داشت. به عنوان نمونه اکتیویژن در سال ۲۰۰۹ بود که Call of Duty: Zombies را راهی دستگاه‌های iOS کرد. این بازی در کنار سرگرم‌کننده بودن به نسخه‌های اصلی این مجموعه نیز وفادار بود. در جایگاه بعدی Call of Duty: Strike Team قرار دارد. در این بازی بازیکنان می‌توانستند تا دوربین را میان دو حالت اول شخص و سوم شخص تغییر داده و در دو حالت کمپین و حالت بقا به انجام بازی بپرداند. دو بازی دیگر این لیست چهارتایی، با تم زامبی هستند. علاقمندان به بازی‌های زامبی می‌توانند تا با دریافت هر یک از این دو بازی به ویژه Black Ops Zombies‌ تجربه‌ای آنلاین را در گوشی‌های iOS داشته باشند.

تجربه یک بازی اول شخص در گوشی‌ همراه شاید مانند تجربه این دست بازی‌ها در کنسول‌های بازی نباشد، با این حال، هنوز هم می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش و سرگرم‌کننده را ارائه دهد. این بازی‌ها به مدت محدودی با قیمت ۱/۹۹ دلار ارائه می‌شوند. اکتیویژن در طول مدت انتشار بازی‌های فوق به خوبی توانسته تا با انتشار بروزسانی‌های لازم سطح کیفیت بازی‌های خود را افزایش دهد.


منبع Touch Arcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده