نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

برادران روسو تصویر جدیدی را از فیلم Avengers: Infinity War منتشر کردند

جو و آنتونی روسو تصویر جدیدی را از پشت صحنه فیلم Avengers: Infinity War پیش از شروع فیلمبرداری آن، منتشر کرده‌اند.

مارول وعده داده است که فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War)، بزرگ‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تا به امروز خواهد بود. این فیلم تا سال ۲۰۱۸ به روی پرده نخواهد رفت و در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند. جو و آنتونی روسو، کارگردانان این فیلم، اخیرا تصویر جدیدی را از فیلم Avengers: Infinity War در اینستاگرام خود منتشر کرده‌اند که در این تصویر برادران روسو به همراه دو شخص دیگر در حال بازدید از یکی از مکان‌های احتمالی فیلمبرداری این فیلم هستند که احتمالا در طول فیلم این راه پله عجیب را مشاهده خواهیم کرد. فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War قرار است از این ماه آغاز شود و احتمالا بزودی تولید و فیلمبرداری این فیلم رسما آغاز خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers Infinity War Directors Share Trippy Staircase Image

با این حال، هیچ اطلاعاتی از این مکان عجیب منتشر نشده است و ممکن است این راه پله پیچ در پیچ به مکانی که دکتر استرنج در آن حضور دارد، ارتباط داشته باشد. پیش از این، بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استفان استرنج، حضور این شخصیت را در فیلم Avengers: Infinity War تایید کرده بود. در اواخر ماه شهریور، جو و آنتونی روسو نخستین تصویر از پشت صحنه پیش تولید این فیلم را منتشر کردند. در این تصویر جاش برولین در لباس مخصوص انجام موشن کپچر قابل مشاهده است، که در حال آماده شدن برای بازی در نقش تبهکار بزرگ کهکشانی به نام تانوس است.

فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در ماه جولای امسال، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد. اگرچه فیلمبرداری قسمت سوم و چهارم Avengers قرار است پشت سرهم انجام شود، اما برادران روسو تاکید کرده‌اند که آن‌ها نمی‌خواهند یک داستان را به دو بخش تقسیم کنند. آنتونی روسو در یک مصاحبه به IO9 گفت:

این دو فیلم کاملا از یکدیگر متفاوت هستند. لزوما این یک سناریو که به بخش اول و بخش دوم تبدیل شده باشد، نیست. آن‌ها فقط دو اصطلاح متفاوت هستند. من فکر می‌کنم فیلمبرداری همزمان این دو قسمت باعث ایجاد یک تصور غلط شده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده