نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

نقش مایکل کیتون در فیلم Spider-Man: Homecoming تایید شد

سرانجام مارول تایید کرد که مایکل کیتون قرار است نقش شخصیت شرور و منفی ولچر (Vulture) را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی کند.

کوین فیگ، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه جدید خود تایید کرد که مایکل کیتون در نقش شرور و منفی ولچر در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) حضور خواهد داشت. فیگ به تازگی مصاحبه‌ای را با روزنامه تورنتو سان انجام داده است، زمانی که از او در مورد شخصیت‌های شرور و منفی فیلم‌های آینده پرسیده شد، او در جواب گفت:

ما لیستی از بازیگران بسیار توانا و مورد نظر خود تهیه کرده‌ایم و در کوتاه مدت بسیاری از آن‌ها در پروژه‌های آینده مارول حضور خواهند داشت. کیت بلانشت نقش هلا را در فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) بازی کرده است و مایکل کیتون نیز نقش ولچر را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی می‌کند، این چیزی است که اکنون می‌توانم بگویم.

مارول پیش از این تایید کرده بود که مایکل کیتون قرار است نقش منفی را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی کند، اما تاکنون نقش او را در این فیلم به صورت رسمی اعلام نکرده بود. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، مارول با انتشار تصویری شخصیت ولچر را به عنوان شخصیت منفی اصلی فیلم Spider-Man: Homecoming معرفی و تایید کرد، در این تصویر منتشر شده، شاهد مبارزه مرد عنکبوتی با شخصیت شرور ولچر هستیم. این در حالی است که اخیرا تصویر مفهومی جدیدی از ولچر منتشر شده است که به نظر می‌رسد تغییراتی در ظاهر او داده شده و به نسخه کامیک آن بیشتر وفادار شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

new Artwork Vulture in Spider-Man: Homecoming

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است به کارگردانی یان واتس، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید می‌شود. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده