نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

دیزنی فیلم لایو اکشن Snow White را خواهد ساخت

کمپانی والت دیزنی در نظر دارد فیلمی لایو اکشن براساس انیمیشن سفید برفی (Snow White) تولید و اکران کند.

کمپانی والت دیزنی در حال ساخت و توسعه فیلم لایو اکشن Snow White است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، ارین کریسیدا ویلسون، نویسنده فیلم دختری در قطار (The Girl on the Train)، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است. در فیلم لایو اکشن Snow White قرار است ترکیبی از آهنگ‌های انیمیشن اصلی و آهنگ‌های جدید استفاده شود که توسط بنجی پسک و جاستین پال، ترانه سراهای فیلم لا لا لند (La La Land)، نوشته خواهد شد. مارک پلات، تهیه کننده فیلم‌هایی چون La La Land و مری پاپینز باز می‌گردد (Mary Poppins Returns)، نیز به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت. تاکنون حضور هیچ بازیگری در این فیلم اعلام و تایید نشده است، علاوه بر این، مشخص نیست چه کسی کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

انیمیشن قدیمی سفیدبرفی و هفت کوتوله (Snow White and the Seven Dwarfs) در سال ۱۹۳۷ منتشر شد و در این انیمیشن صداپیشگانی چون آدریانا کاسلوتی در نقش سفید برفی، روی اتول در نقش دوک، استوارت بوکانان در نقش هانتسمن، لوسیل لا لاورن در نقش ملکه شریر / جادوگر، هری استاکول در نقش شاهزاده، ادی کالینز در نقش دوپی، پینتو کالویگ در نقش اسلیپی / گرامپی، بیلی گیلبرت در نقش اسنیزی، اوتیس هارلن در نقش هپی و اسکاتی مترا در نقش بشفول حضور داشته‌اند.

بنابراین، Snow White نیز به جمع دیگر فیلم‌های لایو اکشن دیزنی خواهد پیوست که براساس انیمیشن‌های قدیمی و محبوب این کمپانی منتشر شده‌اند یا در دست ساخت هستند. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به سیندرلا (Cinderella) که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و دو فیلم کتاب جنگل (The Jungle Book) و اژدهای پیت (Pete's Dragon) که طی امسال به روی پرده رفتند، اشاره کرد. علاوه بر این، فیلم لایو اکشن دیو و دلبر (Beauty and the Beast) قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) اکران شود و فیلم‌های دیگری چون شیر شاه (The Lion Kingمولان (Mulan)، علاءالدین (Aladdin)، پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid) و غیره، نیز در دست ساخت هستند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده