نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بازی NiOh از پلی استیشن 4 پرو پشتیبانی می‌کند

گویا بازی NiOh هم می‌تواند از قابلیت‌های کنسول پلی‌استیشن 4 پرو بهره ببرد.

بازی NiOh سه ماه پس از آغاز عرضه‌ی پلی‌استیشن 4 پرو، به بازار راه پیدا می‌کند. اکنون این پرسش مطرح است که آیا بازی می‌تواند از توان پردازشی کنسول جدید، جهت افزایش کیفیت اجرای‌اش، بهره ببرد یا خیر. با توجه به شنیده‌ها به نظر می‌رسد که پاسخ مثبت است.

به‌تازگی دعوت‌نامه‌هایی جهت شرکت در یک رویداد مرتبط با پلی‌استیشن 4 پرو برای افراد مختلف فرستاده شده است. مسئولین کانال آلمانی Inside PlayStation هم از کسانی بودند که این دعوت‌نامه به دست‌شان رسیده و در نتیجه، به بخشی از جزئیات آن اشاره کرده‌اند. به‌گفته‌ی آن‌ها و بنا به محتویات دعوت‌نامه، NiOh یکی از بازی‌هایی است که قرار است در رویداد فوق به نمایش دربیاید. با این حساب باید انتظار داشت که این بازی از قابلیت‌های پلی‌استیشن 4 پرو استفاده کند. البته اینکه در NiOh قدرت کنسول جدید دقیقاً در چه راستایی به کار گرفته می‌شود هنوز برای ما مشخص نیست؛ اما دست‌کم می‌توانیم انتظار دستیابی به رزولوشن بالاتری را، نسبت به کنسول پیشین، داشته باشیم.

بازی اکشن-نقش‌آفرینی NiOh، که ظاهرا محتوایی در حدود ۷۰ ساعت دارد، در روز ۲۱ بهمن‌ماه برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. انتشار بازی برای پی‌سی فعلا در دستور کار نیست.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده