نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

سونی تا پایان سپتامبر ۴۷/۴ میلیون پلی استیشن 4 به بازار عرضه کرده است

اخیرا مشخص شده که سونی تا پایان ماه سپتامبر، ۴۷/۴ میلیون پلی‌استیشن 4 به بازار عرضه کرده است.

به نظر می‌رسد که کنسول پلی‌استیشن 4 کماکان به فروش عالی خود ادامه می‌دهد. سونی اخیرا آمار فروش خود تا پایان ماه سپتامبر ۲۰۱۶ (۹ مهر) را منتشر کرده است که بر اساس آن، این کمپانی از اول جولای (۱۱ تیر) تا پایان سپتامبر، در مجموع ۳/۹ میلیون پلی‌استیشن 4 به بازار عرضه کرده است. البته در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته که ۴ میلیون واحد از این کنسول عرضه شده بود، سونی تعداد کنسول‌های کم‌تری را روانه بازار کرده است. البته این اختلاف بسیار ناچیز است.

همچنین اگر نگاهی به آمار کلی داشته باشیم، سونی تا پایان ماه سپتامبر در مجموع ۴۷/۴ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 عرضه کرده است. این کمپانی همچنین اعلام کرده که قصد دارد تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۹۶)، تعداد کنسول‌های عرضه شده خود را به ۶۰ میلیون برساند. در نتیجه می‌توان فهمید که کمپانی ژاپنی انتظار دارد در ایام تعطیلات سال نوی میلادی کنسولش فروش عالی را تجربه کند.

سونی در تاریخ ۲۰ آبان امسال کنسول میان‌نسلی خود با نام پلی‌استیشن 4 پرو را نیز عرضه خواهد کرد که قطعا می‌تواند به فروش بیش‌تر کنسول‌های این کمپانی منجر شود. البته سونی سال آینده رقبای سرسخت‌تری با نام‌های ایکس‌باکس اسکورپیو و نینتندو سوییچ خواهد داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده