نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

نام دنباله بازی Rise of the Tomb Raider فاش شد

به نظر می‌رسد که دنباله بازی Rise of the Tomb Raider، با نام Shadow of the Tomb Raider عرضه خواهد شد.

سری Tomb Raider یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین دارایی‌های کمپانی اسکوئر انیکس است و قطعا در آینده شاهد ساخته شدن نسخه‌های بیش‌تری از آن خواهیم بود. آخرین نسخه این بازی Rise of the Tomb Raider بود که سال گذشته برای کنسول‌های ایکس‌باکس و پی‌سی و امسال هم برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد. با این حال اخیرا تصویری فاش شده است که بر اساس آن، احتمال دنباله این نسخه Shadow of the Tomb Raider نام خواهد داشت و سازنده آن هم کریستال داینامیکس نخواهد بود.

اما این اطلاعات به طرز بسیار عجیبی فاش شده است؛ یکی از کاربران سایت ردیت با نام Tripleh280 تصویری از صفحه نمایش لپ‌تاپ یکی از مسافران مترو گرفته و پخش کرده است. این فرد در حال کار بر روی یک پاورپوینت بود که به نظر می‌رسد قرار است برای معرفی نسخه بعدی سری Tomb Raider استفاده شود. در گوشه بالای این پاورپوینت، نام Shadow of the Tomb Raider به چشم می‌خورد. این تصویری را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

Shadow of the Tomb Raider

همچنین سایت کوتاکو هم اعلام کرده که منابع معتبر آن‌ها، اسم Shadow of the Tomb Raider را برای نسخه بعدی این بازی تایید کرده و اعلام کرده‌اند که این نسخه از بازی قرار است توسط استودیو ایداس مونترئال ساخته شود که ساخت بازی‌هایی چون Thief و Deus Ex: Mankind Divided را برعهده داشته است.

سایت گیم‌اسپات پیرامون این موضوع تماسی با اسکوئر انیکس داشته که آن‌ها پاسخی در این مورد ارائه نکرده و فقط گفته‌اند که در مورد شایعه‌ها نظری ندارند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده