نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

تام هاردی نقش آل کاپون را در فیلم جدید کارگردان Fantastic Four بازی خواهد کرد

تام هاردی به عنوان بازیگر نقش آل کاپون در جدیدترین فیلم جاش ترانک به نام Fonzo نقش آفرینی خواهد کرد.

تام هاردی، بازیگر فیلم‌هایی چون مکس دیوانه: جاده خشم (Mad Max: Fury Road) و شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises)، در فیلمی به نام فونزو (Fonzo) نقش آل کاپون، گانگستر مشهور شهر شیکاگو، را بازی خواهد کرد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، تمرکز این فیلم بر روی آخرین روز‌های آل کاپون است که از زندان بخاطر بیماری که داشت، آزاد شده است. در خلاصه داستان فیلم آمده است:

آل کاپون دچار جنون و بیماری روانی شده است و خاطرات ترسناک و وحشیانه‌ای که در گذشته مرتکب آن شده است، در حال رسوخ کردن در زندگی روزمره او است.

آل کاپون در سال ۱۹۴۷ و در سن ۴۸ سالگی درگذشت. فیلم Fonzo مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند، با این حال هنوز هیچ تاریخی برای اکران آن اعلام نشده است. کارگردانی این فیلم بر عهده جان ترانک، کارگردان فیلم موفق تاریخچه (Chronicle) و فیلم شکست خورده چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four)، است. رابرت دنیرو، بازیگر برنده دو جایزه اسکار، نقش آل کاپون را در فیلم تسخیرناپذیران (The Untouchables) محصول سال ۱۹۸۷، بازی کرده است. کارگردانی این فیلم بر عهده برایان دی پالما بوده است.

فیلم بعدی هاردی، دانکرک (Dunkirk) است که کارگردانی آن بر عهده کریستوفر نولان است و قرار است در تابستان سال ۲۰۱۷ به روی پرده‌های سینما برود. هاردی همچنین برای بازی در نقش سم فیشر در فیلم اسپلینتر سل (Splinter Cell) که اقتباسی از مجموعه بازی ویدیویی محبوب یوبی‌سافت است، نیز قرارداد امضا کرده است. هرچند هنوز اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده است، اما ورایتی ادعا می‌کند که این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود و دنباله آن نیز ساخته خواهد شد. همچنین هاردی در سریال کوتاه تابو (Taboo) نیز بازی کرده است که این سریال قرار است اوایل سال ۲۰۱۷ از شبکه FX پخش شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده