نویسنده: میثم سبحانی
// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

آمازون سریالی تلویزیونی بر اساس مجموعه پادکست‌های ترسناک Lore می‌سازد

کمپانی آمازون که رقابت شدیدی با سرویس‌های Netflix و Hulu دارد، به تازگی اعلام کرده که سریال مستقل جدیدی خواهد ساخت.

کمپانی آمازون امروز اعلام کرد که سریالی تلویزیونی بر اساس مجموعه پادکست‌های بسیار محبوب Lore می‌سازد. این مجموعه پادکست‌ها که درباره داستان‌ها و رویدادهایی واقعی و ترسناک زندگی افراد مختلف است در آینده‌ای نزدیک و در قالب سریالی ترسناک در لیست پخش سرویس Amazon Prime قرار می‌گیرد. فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۷ پخش خواهد شد.

جیمی هکتور، که خود هم‌اکنون در سریال ساخته‌شده استودیو آمازون به نام بوش (Bosch)، هنرنمایی می‌کند، در جریان پنل این کمپانی به نام Amazon Prime Video Present که در نمایشگاه کامیک‌کان ۲۰۱۶ در شهر نیویورک برگزار می‌شد، این خبر را اعلام کرد.

هکتور در ادامه دو شخص مهم که در ساخت این سریال نقش مهمی دارند، معرفی کرد. نخست آرون مانکه که خالق این مجموعه است و در سریال نیز حضور خواهد داشت، به پنل اضافه شد و بعد از او گیل آن هورد که تهیه‌کننده اجرایی سریال‌های مردگان متحرک (The Walking Dead) و از مردگان متحرک بترسید (Fear The Walking Dead) است به او پیوست. هورد در این سریال نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور خواهد داشت و بن سیلورمن, تهیه‌کننده اجرایی سریال اداره (The Office) و هاوارد اُونز تهیه‌کننده اجرایی سریال بزرگ‌ترین بازنده (The Biggest Loser) او را همراهی خواهند کرد.

هورد گفت:

سریال Lore یک سریال بدون فیلمنامه و بسیار شبیه به پادکست‌ها خواهد بود، که داستان‌هایی واقعی از رویدادهای ماورایی و اتفاقات ترسناکی را روایت می‌کند که کابوس‌های روزگار مدرن ما را تشکیل می‌دهند. قرار است ده قسمت فصل اول، سال آینده از طریق سرویس Amazon Prime Video در ایالت متحده، انگلستان، اتریش، آلمان و ژاپن پخش شود.

amazon-panel-lore-tv-show

هورد ادامه داد:

ما قصد داریم روایت‌های تاریخی گوناگون را با هم ترکیب کرده و با نمایش مجدد آن‌ها، دوباره آن کابوس‌ها را زنده کنیم. از موضوعاتی همچون گرگینه‌ها، زامبی‌ها، خون‌آشام‌ها، ارواح و حتی قاتلین سریالی نیز می‌توان به عنوان خوراکی برای خط داستانی این سریال نام برد. سریال Lore توسط استودیوهای پروپاگیت کانتنت و والهالا اینترتینمنت ساخته خواهد شد و آمازون وظیفه پخش آن را بر عهده خواهد داشت.

مجموعه پادکست‌های Lore از مارس سال ۲۰۱۵ پخش شد و هم‌اکنون ۳.۲ میلیون شنونده ماهانه دارد. تمام ۳۶ قسمت از این مجموعه توسط آرون مانکه ضبط، ویرایش و روایت شد.

زمانی که از مانکه سوال شد که از همکاری با کمپانی آمازون چه حسی دارد، او گفت:

آن‌ها معتقدند که داستان‌ها و سرگرمی‌ها را می‌توان از طریق رسانه‌ها و پلتفرم‌های متفاوت بسیاری عرضه کرد و به نظر من آمازون واقعا یک کمپانی چند پلتفرمه است.

مانکه همچنین در ادامه به موضوع جالبی که البته خودش از آن به عنوان رویایی که به حقیقت پیوسته است یاد می‌کند، اشاره کرد، او گفت که یکی از سازندگان سریال Lore گلن مورگان است که از قضا نویسنده قسمت‌های موردعلاقه مانکه در سریال پرونده‌های ایکس (The X-Files) است، سریالی که مانکه آن را به عنوان یکی از سریال‌های الهام‌بخش خود برای تولید پادکست‌های Lore معرفی می‌کند.

کنراد ریگز، رئیس برنامه‌های نمایشی اوریجینال کمپانی آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد:

Lore پادکستی هیجان‌انگیز با دنبال‌کنندگانی متعصب است و حالا این فرصت نصیب ما شده است تا با همکاری گیل آن هورد، بن سیلورمن و هاوارد اُونز، آن را به سریالی هیجان‌انگیز برای مشترکین سرویس آمازون پرایم تبدیل کنیم. مطمئنا این سریال تجربه‌ای مرعوب‌کننده و هیجان‌انگیز برای مشترکان Amazon Prime خواهد بود که هرگز فراموش نخواهند کرد

نظر شما درباره سریال جدید کمپانی آمازون چیست؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده