// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Asgard Run

بازی موبایل Asgard Run جز آن دسته از بازی‌هایی است که می‌تواند دنیایی متفاوت با سایر بازی‌های رانینگ را برای شما فراهم سازد.

اگر کمی فروشگاه‌های گوشی‌های خود را بالا و پایین کنیم، می‌بینیم که پر شده از بازی‌های سبک رانینگ. حال مشکلی که این وسط وجود دارد این است که کدام یک می‌تواند تجربه‌ای بهتر و متفاوت‌تر نسبت به مابقی بازی‌ها را به مخاطب ارائه دهد. در این میان بازی Asgard Run جز آن دسته از بازی‌هایی است که به‌خوبی از سبک رانینگ در بازی‌های موبایل استفاده کرده و تجربه‌ای جدید را برای مخاطبین بهمراه آورده است. شاید با کمی بازی کردن با خود بگوییم خب این یکی هم مثل سایر بازی مدل‌های این قبلی بازی‌ها است ولی Asgard Run با ارائه یک گیم‌پلی قوی و سرگرم کننده، ساعت‌ها شما را به خود جذب خواهد کرد. این بازی برای اندروید و iOS عرضه شده است.

یکی از مواردی که با ورود و چند دور بازی کردن Asgard Run متوجه آن خواهید شد، چالش برانگیز بودن و سختی بازی است. سختی نه بخاطر نوع کنترل کردن یا مشکل داشتن بخش کنترل کردن بازی؛ اتفاقا این بخش به خوبی طراحی شده و از حساسیت بالایی برخوردار است. سختی و چالش برانگیز بودن بازی به‌خاطر طراحی محیط بازی است که هر با با تغییرات خود می‌تواند شما را شگفت زده کند. همچنین نوع نقشه بازی و راهی که باید بدوید و رکورد بزنید، نسبت به بازی‌های هم سبک خود بسیار متفاوت است. در Asgard Run با یک محیط استوانه‌ای شکل روبرو هستید که مدام باید بر روی آن برای جلوگیری از برخورد با موانع چپ و راست رفته یا به‌عبارتی استوانه را بچرخانید. جدای از موانع طبیعی، یک سری دشمنای اسکلت مانند باعث شده تا در بعضی از مواقع بر سر دوراهی‌های سختی قرار بگیرید.

علاوه‌بر موارد ذکر شده، در طول بازی یک سری آیتم نیز گنجانده شده که همانند سایر بازی‌های هم سبک، قابلیت‌های اضافه‌تری برای مدت زمانی خاص به شما اضافه می‌کنند. برای مثال با برداشتن یک آیتم که شبیه بال پرنده است می‌توانید در هوا پرواز کرده و به جمع‌آوری جم (GEM) بپردازید. همچنین می‌توانید با گرفتن جعبه‌هایی در طول بازی، از آیتم‌های ویژه نیز برخوردار شوید. یکی از نقاط قوت خوب Asgard Run، طراحی‌های آن است. حال و هوای بازی دوران اسکاندیناوی یا همان زمان وایکینگ‌های خودمان است و شخصیت‌های تعبیه شده برای بازی نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند. همچنین برای هر شخصیت یک سیستم شخصی سازی در نظر گرفته شده که می‌توانید آن‌ها را از نظر پوشش یا سلاحی که در اختیار دارند، شخصی سازی کنید.

البته این بازی نیز همانند بازی‌های هم سبک یک بدی بزرگ دارد و آن‌هم سیستم خرید داخل برنامه‌ای است. اگر شخص صبوری نباشید، می‌بایست مدام دست به جیب شده و با شارژ کردن اکانت و خرید جم‌های بازی، به خرید شخصیت‌ها و وسایل بازی مشغول شوید. در آخر بازی Asgard Run تجربه‌ای جدید و نو است. بیشتر این تنوع و تازگی را باید مدیون طراحی‌های خوب بازی بود. طراحی محیط و شخصیت‌ها و حال و هوای قدیمی بازی سبب شده تا کمی از بازی‌های رانینگ امروزی فاصله بگیرد. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های رانینگ هستید، به‌فروشگاه گوشی موبایل خود مراجعه کرده و بازی Asgard Run را دانلود کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده