// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

تریلر گیم پلی بازی Styx: Shards of Darkness منتشر شد

استودیو سایانید در اقدامی اولین تریلر گیم‌پلی بازی Styx: Shards of Darkness را منتشر کرد.

بازی Styx: Shards of Darkness که در واقع دنباله‌ای بر بازی Styx: Master of Shadows، محصول مشترک استودیو سایانید و فوکوس هوم اینتر‌اکتیو در سال ۲۰۱۴ است، برای اولین بار در مهر ماه سال گذشته معرفی شد. حال پس از گذشت یک سال، استودیو سایانید اولین ویدیو گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده است.

یکی از تغییرات بازی Styx: Shards of Darkness نسبت به نسخه قبل، اضافه شدن ویژگی Craft است که به واسطه آن فرصت‌ها و گزینه‌های بیشتر و متفاوتی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. علاوه بر این سیستم Level بازی نیز گسترش و بهبود یافته و این به معنای کنترل بیشتر بر روی نحوه عملکرد شخصیت اصلی بازی است. تریلر گیم‌پلی بازی Styx: Shards of Darkness را در زیر تماشا می‌کنید:

|

اما خبرهای مربوط به بازی  Styx: Shards of Darkness تنها به انتشار ویدیو گیم‌پلی ختم نمی‌شود، زیرا پاتریک پلیگرسدورفر، مدیر‌عامل استودیو سایانید اعلام کرده است که به دلیل تغییر موتور، انتشار بازی مذکور تا سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ به تاخیر خواهد افتاد:

در بازی جدید Styx از موتور Unreal 4 به جای Unreal 3 استفاده کرده‌ایم. این جایگزینی، تغییرات متعددی اعم از بهبود‌های گرافیکی تا مکانیزم‌ها و ویژگی‌های جدید گیم‌پلی را فراهم کرده است. برای استفاده از موتور متفاوت لازم است که زمانی را برای آشنایی اعضای تیم با موتور جدید در نظر بگیریم. هدف ما ارائه بهترین تجربه مخفی‌کاری ممکن برای بازیکنان است، به همین منظور با توافق فوکوس هوم اینتر‌اکتیو، ناشر بازی Styx: Shards of Darkness، عرضه این بازی را تا سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ به تعویق انداختیم.

بازی Styx: Shards of Darkness بر روی هر سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر و قابل بازی خواهد بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده