// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بازی موبایل Mafia III: Rivals منتشر شد

توکی گیمز در کنار انتشار Mafia 3 بازی موبایل Mafia III: Rivals را نیز منتشر کرده است.

در کنار انتشار بازی Mafia III برروی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، توکی‌گیمز بازی تازه‌ معرفی شده Mafia III: Rivals را نیز برای پلتفرم موبایل اندروید و iOS منتشر کرده است.

برخلاف نسخه اصلی بازی Mafia 3،‌ بازی موبایل Mafia 3: Rivals بیشتر دارای ویژگی‌های نقش‌آفرینی است. در صورتی که در گذشته بازی Star Wars: Galaxy of Heroes را تجربه کرده باشید، با روند کلی این بازی موبایل آشنا خواهید بود. در این بازی، بازیکنان گروهی از اعضای تبهکار را در یک رقابت نوبتی در شهر نیوبوردو برای بدست آوردن آیتم‌ و سلاح‌های جدید هدایت می‌کنند. در این بازی موبایل همچنین امکان رقابت با بازیکنان دیگر به صورت Real-Time وجود خواهد داشت. استدیوی کت ددی (Cat Daddy) همچنین ویژگی رتبه‌بندی کاربران را برای افزایش رقابت به Rivals آورده است.

توکی گیمز بازی Rivals را اکنون به صورت رایگان (free-to-play) برای دانلود از طریق iOS و اندروید در دسترس قرار داده است. البته بدیهی است که امکان خرج پول در این بازی نیز برای خریداری محصولاتی مختلف وجود دارد.

بازی مافیا 3 اخیرا رسما برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. نسخه‌ رایانه‌های شخصی بازی متاسفانه با برخی مشکلات از جمله قفل نرخ فریم بازی برروی ۳۰ همراه بود. البته هنگر 13 (Hanger 13) و توکی گیمز از انتشار بروزرسانی جدیدی برای ارائه پشتیبانی نرخ فریم نامحدود خبر داده‌اند.

دیروز الکترونیک آرتز نیز بازی Jade Empire، ساخته بایوور (BioWare) را برای اندروید و iOS‌ منتشر کرده بود. در نتیجه دارندگان گوشی‌های همراه مانند سایر پلتفرم‌های موبایل هفته شلوغی را داشته‌اند.

|


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده