نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

هفته نامه ویدیویی ۲۴: از انتشار Mafia 3 تا ناراحتی فیل اسپنسر از نمره‌ های بازی ReCore

با بیست و چهارمین هفته نامه ویدیویی زومجی همراه باشید تا مروری بر مهم ترین اخبار هفته گذشته داشته باشیم.

هفته پیش نیز اتفاقات بسیار زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد. از مهم‌ترین اخبار هفته گذشته، می‌توان به انتشار بازی مورد انتظار Mafia 3 اشاره کرد. این بازی توسط 2K Games منتشر شد و استودیو هنگر 13 وظیفه ساخت آن را بر عهده داشت. یکی از نکاتی که پیرامون انتشار این بازی وجود داشت، عدم در دسترس قرار گرفتن آن برای منتقدان پیش از انتشار بود که باعث شد بسیاری نسبت به آن تردید پیدا کنند. یکی دیگر از اتفاقاتی که انتشار بازی را تحت‌الشعاع قرار داد، قفل بودن نرخ فریم بازی برروی ۳۰ در رایانه‌های شخصی بود. هر چند که تو‌کی اعلام کرد به زودی با یک بروزرسانی، این مشکل را مرتفع می‌کند.

از دیگر اتفاقات مهم هفته گذشته، می‌توان به مصاحبه فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت،‌ اشاره کرد که در آن مصاحبه نسبت به برخی نقدهای منتشر شده، شکایت کرده بود. وی در این مصاحبه گفته بود که برخی از منتقدان، به دلیل اینکه قصد دارند وب‌سایتشان بازدید بیشتری به دست بیاورد، نقدهای منفی درباره بازی‌ها منتشر می‌کنند. وی در ادامه اعلام کرد که علی‌رغم نقدهای نه چندان خوب، از عملکرد بازی ReCore رضایت کامل دارد و در انتها نیز از نمره ۴ که وب‌سایت IB Times به بازی Forza Horizon 3 اختصاص داده بود، ابراز نارضایتی کرد. 

اگر هفته پیش فرصت نکردید اخبار دنیای سرگرمی را دنبال کنید، می‌توانید هفته‌نامه ویدیویی زومجی را تماشا کنید تا از مهم‌ترین اخبار هفت روز پیش مطلع شوید:

|


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده