نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸

سازندگان فیلم Han Solo به دنبال استخدام بازیگر زن برای یک نقش مرموز هستند

لوکاس‌فیلم در حال گرفتن آزمون از سه بازیگر زن برای بازی در یک نقش مرموز و اصلی زن در فیلم Han Solo هستند.

اواخر ماه تیر بود که لوکاس‌فیلم تایید کرد آلدن ارنرایک قرار است ایفاگر نقش هان سولو جوان در فیلم هان سولو (Han Solo) باشد. حال این استودیو در حال استخدام دیگر بازیگران این فیلم برای بازی در کنار ارنرایک است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده است، سازندگان این فیلم در حال گرفتن آزمون از سه بازیگر زن برای ایفای نقش اصلی زن در فیلم Han Solo هستند. طبق گفته یک منبع نزدیک به این وب سایت، تسا تامپسون، بازیگر فیلم‌هایی چون سلما (Selma) و کرید (Creed)، نائومی اسکات، بازیگر فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) و زو کراویتز، بازیگر فیلم مکس دیوانه: جاده خشم (Mad Max: Fury Road)، سه گزینه مدنظر لوکاس‌فیلم برای این نقش در فیلم Han Solo هستند که طی این هفته برای تست‌ها و آزمون‌های جدید به لندن سفر خواهند کرد.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آزمون‌‌های گرفته شده از این بازیگران برای بازی در نقش چه شخصیتی است و هویت این شخصیت نامشخص باقی مانده است. این وب‌سایت اضافه می‌کند که فیل لرد و کریس میلر، کارگردانان فیلم Han Solo، به دنبال انتخاب بازیگر برای بازی در نقش لاندو کالریسیان در این فیلم هستند. طبق گفته ورایتی، دور دوم آزمون و تست‌ها مدتی است که آغاز شده است، دور اول این آزمون‌ها اوایل تابستان امسال برگزار شده است. این در حالی است که به نظر می‌‌رسد تصمیم گیری نهایی برای انتخاب بازیگران مورد نظر نزدیک است. منابع نزدیک و قابل اعتماد به ورایتی همچنین اضافه می‌کند که طی هفته‌های آینده تصمیم نهایی گرفته و اعلام خواهد شد.

Han Solo And Lando Calrissian

طبق شایعاتی که چندی پیش منتشر شده بود، دونالد گلاور گزینه اول برای بازی در نقش لاندو کالریسیان در فیلم Han Solo استبیلی دی ویلیامز نقش لاندو را در سری اصلی فیلم‌های جنگ ستارگان بر عهده داشت، او در دو فیلم جنگ ستارگان: امپراتوری ضربه می‌زند (Star Wars: The Empire Strikes Back) و جنگ ستارگان: بازگشت جدای (Star Wars: Return of the Jedi) حضور داشت. شخصیت چوباکا نیز در فیلم Han Solo حضور خواهد داشت و لوکاس‌فیلم در حال انتخاب بازیگر برای بازی در این نقش است. در خبری دیگر در رابطه با دنیای جنگ ستارگان (Star Wars)، باب ایگر، رئیس کمپانی والت دیزنی، گفت دیزنی انتظار ندارد فیلم Rogue One فروش فوق العاده‌ای مانند The Force Awakens در باکس آفیس داشته باشد. فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد.

فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است و لارنس کاسدان به همراه پسرش جان کاسدان، کار نوشتن فیلمنامه فیلم هان سولو را بر عهده خواهند داشت. فیلمبرداری این فیلم از ماه ژانویه یا فوریه سال آینده میلادی آغاز خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده