// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

سود ۱۲ ماهه GTA 5 برای تیک‌ تو و راک استار ۷۰۰ میلیون دلار بوده است

بازی Grand Theft Auto 5 همچنان برای راک‌استار و تیک تو سودآور است.

اتفاقی فوق‌العاده در جهان مجموعه Grand Theft Auto در حال رخ دادن است. اینطور که به نظر می‌رسد، با توجه به فروش فوق‌العاده GTA V و GTA Online، ظاهرا حداقل در کوتاه مدت راک‌استار گیمز و تیک-تو اینتراکتیو نیازی به بازی جدیدی از مجموعه GTA نخواهند داشت.

با استناد به گزارش دنیل احمد، از گروه آماری Niko Partners، محصولات GTA در طول ۱۲ ماه گذشته سودی بالغ بر ۷۰۰ میلیون دلار را به همراه داشته‌اند. با در نظر گرفتن عدم انتشار یک بازی جدید از مجموعه در این دوره زمانی، رقم فوق شگفت‌انگیز محسوب می‌شود. اگر بخواهیم نگاهی گذرا به بازی GTA V بی‌اندازیم. تاکنون این بازی هیچ محتوای قابل دانلودی را برای حالت تکنفره دریافت نکرده‌ است. در حالی که در کنار بروزرسانی‌های پرشمار GTA Online، شاهد محبوبیت این بخش چندنفره هستیم. علاوه بر این، بازی بعدی مجموعه GTA در آینده‌ای نزدیک منتشر نخواهد شد، در نتیجه تیم توسعه می‌توانند با آرامش بیشتری به روند توسعه‌ بازی بعدی مجموعه بپردازند. البته این احتمال نیز وجود دارد تا راک‌استار اکنون برروی نام‌های تجاری دیگری از جمله Red Dead Redemption ،Bully یا حتی Midnught Club تمرکز داشته باشد.

در ادامه می‌توانید پیام‌های دنیل احمد را در رابطه با موفقیت مالی GTA مطالعه کنید:

Net Revenues from GTA

GTA Online برای تیک تو و راک‌استار موفقیت بزرگی داشته است. درآمد خالص حاصل شده از محصولات GTA بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در طول ۱۲ ماه گذشته بوده است.

دنیل احمد در توئیتی دیگر افزود:

توجه داشته باشید که بازی در دوره زمانی ۱۲ ماهه عرضه دوباره نداشته و درآمد امروز از فروش [بازی] در فروشگاه‌ها + خرید‌های GTA Online‌ حاصل شده است.

این تحلیلگر همچنین در سومین توئیت خود نوشت:

تیک‌ تو در سال سوم انتشار GTA V بیشتر از سال دوم سود بدست آورده است. مدل GaaS (بازی‌ها به عنوان یک خدمات)‌ برای آنها به خوبی کار کرده است.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده