نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

اکران فیلم Live by Night برای حضور در رقابت اسکار جلو افتاد

جدیدترین فیلم بن افلک به نام Live by Night برای حضور در رقابت اسکار چند هفته زودتر اکران خواهد شد.

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فیلم تا شب زنده بمان (Live by Nightکه کارگردانی آن را بن افلک بر عهده دارد، چند هفته زودتر و در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۶ (۵ دی امسال) اکران خواهد شد. به نقل از وب‌سایت کلیدر، این فیلم قرار است به صورت محدود در کریسمس امسال اکران شود، بدین ترتیب این فیلم با توجه به اکران پیش از پایان سال ۲۰۱۶ میلادی، واجد شرایط برای حضور در رقابت اسکار امسال است، اکران اصلی و گسترده فیلم Live by Night در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۱۷ (۲۴ دی امسال) برنامه‌ریزی شده است. این وب‌سایت همچنین در ادامه اضافه می‌کند که برادران وارنر به دلیل عدم اطمینان از حضور قدرتمند فیلم دیگر خود به نام سالی (Sully) به کارگردانی کلینت ایستوود و با بازی تام هنکس، در رقابت اسکار امسال، تصمیم گرفت که تاریخ اکران فیلم Live by Night را برای حضور در رقابت اسکار جلو بیندازد.

Live by Night

افلک در فیلم Live by Night نقش یک تبه‌کار به نام جو کولین را در دوران ممنوعیت مشروبات الکلی بازی می‌کند، او همچنین کار نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد. فیلمبرداری این فیلم بر عهده رابرت ریچاردسون، برنده سه جایزه اسکار و فیلمبردار فیلم‌هایی چون هوانورد (The Aviator) و هشت نفرت‌انگیز (The Hateful Eight)، است. علاوه بر افلک، ﺍﻝ ﻓﺎﻧﯿﻨﮓ، زویی سالدانا، آنتونی مایکل هال، برندن گلیسون و اسکات ایستوود دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Live by Night حضور دارند و به نقش آفرینی پرداخته‌اند. این فیلم اقتباسی از کتابی به نوشته دنیس لهان با همین نام، است.

فیلم Live by Night، نخستین فیلم بن افلک از سال ۲۰۱۲ است که کارگردانی آن را بر عهده دارد، فیلم جنجالی آرگو (Argo) آخرین فیلمی بود که افلک کارگردانی آن را بر عهده داشت که در نهایت این فیلم سه جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین تدوین را کسب کرد. او همچنین کارگردانی جدیدترین فیلم بتمن (The Batman) را نیز بر عهده دارد. افلک اخیرا اعلام کرده است که نام فیلم مستقل بتمن قرار است The Batman باشد. فیلم حسابدار (The Accountant) به کارگردانی گوین اکونر، دیگر فیلمی است که افلک در آن حضور دارد و در نقش اصلی در این فیلم بازی کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده