نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

جزئیات تازه‌ ای از کنسول نینتندو NX منتشر شد

یوتیوبری به نام boogie2988 اطلاعات تازه‌ای از کنسول مرموز نینتندو NX ارائه کرد.

دیگر کم کم باید منتظر باشیم تا هر لحظه نینتندو از کنسول جدید خود که با نام رمز نینتندو NX شناخته می‌شود، رونمایی کند. تا به حال اطلاعات زیادی از NX به بیرون درز نکرده است و تنها می‌دانیم که به احتمال بسیار زیاد، این کنسول یک کنسول ترکیبی خانگی / قابل حمل خواهد بود. حال یکی از اعضای وب‌سایت یوتیوب که با نام boogie2988 شناخته می‌شود، اعلام کرده که با یکی از توسعه‌دهندگان یوبیسافت در ارتباط بوده است و این توسعه‌دهنده به وی گفته است که کنسول جدید نینتندو فوق‌العاده است و برای یک کنسول خانگی / قابل حمل تجربه بسیار خوبی محسوب می‌شود:

من با دو نفری که از این کنسول استفاده کرده‌اند، حرف زده‌ام. یکی از آنها، توسعه دهنده‌ای از Ubisoft بود که به من گفت ساخت بازی برای نینتندو NX فوق‌العاده لذت‌بخش است و نینتندو با توسعه‌دهندگان به صورت نزدیکی در حال کار کردن است و ایده پشت NX فوق‌العاده است. 

boogie2988 در ادامه صحبت‌هایش، مثالی درباره سری Assassin's Creed به میان آورد:

فرض کنید شما در منزل و در حالیکه بخش قابل حمل NX به کنسول متصل است، در حال بازی کردن Assassin's Creed هستید. سپس شما این بخش را جدا می‌کنید و از خانه بیرون می‌روید و در هنگامی که بیرون هستید، نسخه موبایل Assassin's Creed را تجربه می‌کنید و وقتی که دوباره به خانه برگشتید، به بازی اصلی خود ادامه می‌دهید. همانطور که دیدید، این یک مسئله فوق‌العاده است. 

در انتها، این شخص اعلام کرد که یک بازی جدید از مجموعه Smash Bros و نسخه NX بازی Pokemon که در حال حاضر با نام Pokemon NX شناخته می‌شود، برای کنسول جدید نینتندو در دست ساخت است. 


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده