نویسنده: میثم سبحانی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

نویسنده ارشد بازی Hitman می‌گوید که داستان این بازی تازه آغاز شده است

مایکل وُت، نویسنده ارشد بازی Hitman می‌گوید با پایان فصل اول این بازی، تازه داستان اصلی شروع شده است.

استودیو آی‌اُ اینتراکتیو (IO Interactive)، توسعه‌دهنده بازی Hitman، پیش از این گفته بود، داستان آن‌ها برای بازی Hitman که بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود، سه فصل خواهد داشت. اکنون و در مصاحبه‌ای جدید با وب‌سایت گیم‌اسپات، مایکل وُت نویسنده ارشد بازی، اعلام کرد که داستان بازی با پایان فصل اول، تازه آغاز شده است. وُت گفت:

ما می‌خواستیم خط داستانی فوق‌العاده جاه‌طلبانه‌ای را در بازی دنبال کنیم که چندین فصل ادامه داشته باشد و مجموعه‌ای از شخصیت‌های متفاوت را به وجود آورد. در بازی‌های قدیمی این سری، اهداف مامور ۴۷ همیشه جذاب‌ترین شخصیت‌های بازی بودند، اما شما خیلی سریع آن‌ها را می‌کشتید و به دنبال اهداف بعدی می‌رفتید. اما حالا ما می‌خواهیم شخصیت‌های اصلی بزرگ‌تری خلق کنیم که برای مدت زمان بیشتری زنده می‌مانند.

او ادامه داد:

داستان در حقیقت (با پایان فصل اول) تازه شروع شده است، فصل اول، اولین قدم ما برای تعریف داستان اصلی بازی بود. حالا شما همه کاراکترها می‌شناسید، با خطرات آشنا هستید، معماها را می‌دانید، اما این‌ها همه آغاز راه است.

وُت گفت که داستان در انتهای فصل اول پایانی باز دارد، اما باید اشاره کرد که برخی گیمرها در انتهای فصل اول احساس می‌کنند که گویی داستان بازی خاتمه یافته است. هنگامی که از وُت سوال شد که چرا احساس می‌شود که قسمت‌های ابتدایی بازی برخلاف داستان‌های معمول بازی‌های ویدیویی، گیرایی کمتری دارد؟ وُت گفت:

زیرا استودیو آی‌اً اینتراکتیو می‌خواست که حداقل نیمه اول فصل اول مثل بازی‌های قبلی این سری باشد.

hitman

وُت ادامه داد:

در نسخه جدید قرار است شما احساس کنید که مامور ۴۷ بودن چگونه است؟ شما بهترین آدمکش جهان هستند، به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنید و افراد زبده و حرفه‌ای را به قتل می‌رسانید، و این‌گونه تا اندازه‌ای احساس می‌کنید که زندگی مامور ۴۷ چگونه می‌گذرد.

پیش درآمد بازی که در گذشته اتفاق می‌افتد، دقیقا در داستان اصلی قرار دارد، و سپس، بعد از مدتی بازی، داستان اصلی در پس‌زمینه محو می‌شود و فقط در میان‌پرده‌ها پخش می‌شود، جایی که ما در آن‌ها شخصیت‌های اصلی داستان را معرفی می‌کنیم، و سپس در حالی که به انتهای فصل اول نزدیک می‌شویم، دوباره آن‌ها را با هم ترکیب می‌کنیم. کلورادو نقطه ادغام است، جایی که از ابتدا تا نقطه‌ای که پیش می‌رویم، ماموریت‌ها و داستان اصلی کاملا با هم یکی می‌شوند.

جدیدترین قسمت بازی Hitman چند هفته پیش عرضه شد. این قسمت بازی محبوب استودیو آی‌اُ اینتراکتیو Freedom Fighter نام دارد و داستان آن در کلورادو اتفاق می‌افتد و گفته می‌شود که سخت‌ترین ماموریت مامور ۴۷ در این فصل بوده است، در این قسمت تغییرات شدیدی در داستان بازی اتفاق می‌افتد و بازیکنان را برای پایان فصل جذاب و هیجان‌انگیز آماده می‌کند. اپیزود بعدی این فصل در ژاپن اتفاق می‌افتد و این فصل را به پایان می‌رساند.

در ماه ژانویه نیز قرار است نسخه کامل فصل اول بازی Hitman به صورت نسخه فیزیکی عرضه شود. این نسخه ۶۰ دلار قیمت دارد و شامل همه بروزرسانی‌ها و دیگر محتواهای کوچک و بزرگی می‌شود که تا بدینجا برای فصل اول اضافه شده است. علاوه بر همه این‌ها جوایزی ویژه‌ای نیز برای خریداران نسخه فیزیکی در نظر گرفته شده است،.

نظر شما درباره خط داستانی مجموعه Hitman چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده