نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

بازی ReCore را به مدت ۳۰ دقیقه رایگان تجربه کنید

مایکروسافت نسخه‌ای رایگان از ReCore منتشر کرده که امکان تجربه ۳۰ دقیقه از بازی را فراهم می‌کند.

بازی ریکور چندی پیش عرضه شد و نمرات تقریبا متوسطی دریافت کرد. همین امر هم باعث شد تا افراد زیادی نسبت به خرید این بازی مردد شوند. از این رو کمپانی مایکروسافت نسخه‌ای رایگان از بازی را برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان منتشر کرده که با دانلود آن می‌توانید ۳۰ دقیقه از این بازی شوتر/پلتفرمر را تجربه کنید و در صورتی که بازی را دوست داشتید، نسخه نهایی آن را خریداری کرده و تمامی پیشرفت‌های خود را به آن منتقل کنید. برای دانلود این بازی می‌توانید به فروشگاه مایکروسافت مراجعه کنید.

مایکروسافت همچنین همزمان با انتشار این نسخه، طی اطلاعیه‌ای از طرفداران بابت بازخورد‌هایی که از بازی ارائه کرده‌اند تشکر و آپدیت جدیدی برای ReCore عرضه کرد. این آپدیت باعث کاهش زمان بارگذاری‌های بازی شده و همچنین یک سری بهبود‌های دیگر مربوط به چک‌پوینت‌ها و محل ظاهر شدن دشمنان در بازی اعمال می‌کند.

پیش از این آرون گرینبرگ، مدیر بخش بازاریابی مایکروسافت، اعلام کرده بود که ReCore یک تجربه و IP کاملا جدید است و برای اینکه کاربران به خرید آن تشویق شوند، مایکروسافت تصمیم گرفته تا آن را با قیمت ۴۰ دلار به جای ۶۰ دلار معمول عرضه کند. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که این بازی بتواند تبدیل به یک مجموعه جدید شود.

بازی ریکور در بررسی زومجی نمره متوسط ۶ از ۱۰ را دریافت کرد. محمد صادق تواضعی در نقد خود از بازی نوشت:

«ریکور» با تمام پتانسیلی که دارد، به‌عنوان یک بازی شکست خورده خطاب می‌شود. تیم سازنده به‌خوبی هرچه تمام‌تر پتانسیل داخل بازی را با سهل انگاری‌های خود نابود کرده است. متاسفانه در دوره‌ای هستیم که دیگر مشاهده این دسته از بازی‌ها اصلا سوپرایزمان نمی‌کند. با این حال اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی‌های پلتفرمینگ هستید، ریکور می‌تواند برای اندک ساعاتی سرگرم کننده باشد. البته سکوبازی‌های ریکور بدلیل تعامل ربات‌ها با محیط و ترکیب خوب آن‌ها با گیم‌پلی شدیدا جذاب است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده