// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

نسخه پلی استیشن 4 بازی های Fallout 4 و Skyrim Remastered رسما از ماد پشتیبانی می‌کنند

پس از مدت‌ها کش و قوس یافتن بین آمدن یا نیامدن ماد برای نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی Fallout 4، بالاخره پشتیبانی از آن رسما تایید شد.

پیش‌تر و پس از مدت‌ها انتظار برای آغاز پشتیبانی نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی Fallout 4 از ماد، کمپانی بتسدا اعلام کرد به دلیل مشکلاتی که در این زمینه با کمپانی سونی وجود دارد، این قابلیت برای این پلتفرم نخواهد آمد. اگرچه اعلام کردند که علی‌رغم امید کمی که در این زمینه وجود دارد، بازهم به تلاش خود برای وارد کردن این قابلیت جذاب به بازی ادامه می‌دهند. ظاهرا این‌بار بخت با بازیکنان این کنسول محبوب یار بوده و حال به دلیل خوش‌شانسی کمپانی Bethesda یا سخت‌کوشی آنان، رسما اعلام شده که قابلیت پشتیبانی از ماد برای نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی Fallout 4، همراه با همین قابلیت برای برای Skyrim Remastered، بالاخره برقرار خواهد شد و به همراه خود امتیازات ویژه‌ای نیز خواهد آورد. بخش‌هایی از صحبت‌های این کمپانی را در زیر مشاهده می‌کنید:

ما بسیار خوشحال هستیم که قرار است نسخه‌‌ی پلی‌استیشن 4 بازی‌های Skyrim: Special Edition و Fallout 4 بالاخره به پشتیبانی از ماد تجهیز شوند. همچنین مطلع باشید که این دو بازی در کنسول پلی‌استیشن 4 پرو نیز پشتیبانی خواهند شد. نسخه‌ی ریمستر Skyrim در هنگام انتشار در ۲۸ اکتبر این ویژگی‌ها را خواهد داشت که به واسطه‌ی قدرت کنسول جدید پلی‌استیشن 4 پرو و قابلیت بازی در ابعاد 4K که ما برای آن تدارک دیده‌ایم، بهتر از هر زمانی جلوه‌های تصویری را به شما نمایش دهد.

در مورد مادهای بازی Fallout 4 نیز می‌توان تنها ضعف آن را عدم پشتیبانی از مادهای ساخته شده‌ی خارجی دانست که امکان آپلود و اجرای آنها در بازی وجود ندارد. کاربران به جای آن می‌توانند از مادهای بخش Creation Kit، که می‌توان از آن برای ساخت ماد برای تمام پلتفرم‌ها نیز استفاده کرد، بهره ببرند. امکان پشتیبانی از ماد برای این بازی‌ها، ابتدا برای نسخه‌ی ریمستر Skyrim هم‌زمان با انتشار آن در تاریخ ۷ آبان ماه (۲۸ ماه اکتبر) خواهد بود. پس از آن نیز بازی Fallout 4 به واسطه‌ی یک بروزرسانی، به این قابلیت مجهز خواهد شد. همچنین در رابطه با اجرای این بازی در رزولوشن 4K نیز طبق گفته‌ی بتسدا، این امکان همزمان با بهبود یافتن المان‌های نور پردازی و گرافیکی خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده