نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

کامرون کاف به عنوان بازیگر اصلی سریال Krypton معرفی شد

کامرون کاف به عنوان بازیگر اصلی سریال پیش درآمد سوپرمن به نام Krypton معرفی و به جمع بازیگران سریال اضافه شد.

کامرون کاف، بازیگر گمنام و جوان بریتانیایی، برای بازی نقش پدر بزرگ سوپرمن به سریال کریپتون (Krypton) شبکه سای‌فای (SyFy) پیوست. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده است، کاف قرار است در این سریال نقش سگ-ال، پدر جور-ال و پدر بزرگ کل-ال (سوپرمن)، را بازی کند. سگ-ال، یک نابغه فنی و مکانیکی است که سعی می‌‌کند که دوباره نام خانوادگی ال را احیا کند تا بار دیگر از آن به نیکی یاد کنند، او در پایین‌ترین طبقات اجتماعی سیاره کریپتون زندگی می‌کند.

Cameron Cuffe

سگ-ال همچنین یک رابطه عاشقانه غیر مجاز و ممنوع با لیتا زاد، دختر ژنرال آلورا زاد، در سیاره کریپتون دارد. ماه گذشته، جورجینا کمپل، بازیگر سریال‌هایی چون One of Us و After Hours و فیلم سینمایی شاه آرتور: افسانه‌ی شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword)، برای بازی در نقش اصلی شخصیت زن به جمع بازیگران سریال کریپتون اضافه شد، او قرار است نقش لیتا زاد را در این سریال بازی کند. کاف یک بازیگر نسبتا تازه وارد است. او اخیرا در سریال The Halcyon بازی کرده است که این سریال درام قرار است سال ۲۰۱۷ پخش شود. او همچنین در فیلم سینمایی فلورانس فاستر جنکینس (Florence Foster Jenkins) در کنار بازیگران مطرحی چون مریل استریپ و هیو گرانت نیز نقش آفرینی کرده است.

سریال Krypton توسط دیوید اس. گویر، نویسنده فیلم‌هایی چون بتمن آغاز می‌کند (Batman Begins) و مرد پولادین (Man of Steel)، نوشته و ساخته می‌شود قرار است از شبکه سای‌فای پخش شود، همچنین کالم مک‌کارتی، کارگردان فیلم Outcast، وظیفه کارگردانی قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال را بر عهده دارد. تاکنون تاریخی برای شروع پخش سریال Krypton اعلام نشده است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده