نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

پوستر جدید فیلم Rogue One یک نبرد مرگبار را نشان می دهد

پوستر جدید و روسیه فیلم Rogue One منتشر شده است که بخشی از نبرد نیروهای امپراطوری را با شورشیان نشان می‌دهد.

هفته گذشته، اعلام شد که تریلر پایانی و نهایی فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) همزمان با اکران دیگر فیلم مهم دیزنی به نام دکتر استرنج (Doctor Strange) در ماه آینده منتشر خواهد شد. حال پیش از انتشار این تریلر و به نقل از وب‌سایت خبری جنگ ستارگان، یک پوستر جدید و دراماتیک از فیلم Rogue One منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر زیبا و دراماتیک را مشاهده کنید:

Rogue One: A Star Wars Story russian poster

 این پوستر قطعا بخشی مهم از جنگ و نبرد درون فیلم را نشان می‌دهد که سازندگان فیلم در طی یک سال گذشته بارها به آن اشاره کرده‌اند. کاتلکین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم، سال گذشته توصیف کرده بود که فیلم Rogue One چگونه قرار است وارد قلمروی جدیدی از کاوش و جستجو در نزاع‌های کهکشانی از دیدگاه نبردهای زمینی شود. اوایل این ماه، باب ایگر، رئیس کمپانی والت دیزنی، گفت که کمپانی دیزنی انتظار ندارد فیلم Rogue One فروش فوق العاده‌ای مانند The Force Awakens در باکس آفیس داشته باشد. ایگر در جریان کنفرانس گلدمن ساکس گفت:

ما هرگز این احساس و انتظار را نداریم که این فیلم در سطح فیلم The Force Awakens در باکس آفیس امسال ظاهر شود.

وی در ادامه گفت که نتایج و واکنش به بازاریابی و تبلیغات فیلم بسیار مثبت بوده است:

میزان علاقه‌مندی به فیلم Rogue One مانند فیلم The Force Awakens بالا بوده است.

ایگر همچنین در ادامه اضافه کرد که او و کندی در حال برنامه‌ریزی برای این مجموعه تا سال ۲۰۲۰ هستند. تا سال ۲۰۲۰ قرار است فیلم‌هایی چون جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) و جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) به همراه فیلم مستقل و فرعی هان سولو (Han Solo) و یک فیلم فرعی دیگر به روی پرده برود، در حال حاضر یک نویسنده برای سومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) استخدام شده است و این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. او در این رابطه می‌گوید:

ما در حال توسعه و ساخت چندین فیلم از مجموعه جنگ ستارگان هستیم که تا آن زمان [تا سال ۲۰۲۰] منتشر خواهند شد و ما گفتگو و صحبت‌های خود را با کندی و لوکاس‌فیلم در مورد آن چه که قرار است در سال ۲۰۲۱ و فراتر از آن انجام دهیم، آغاز کرده‌ایم. بنابراین، کندی تنها به دنبال ساخت یک فیلم جنگ ستارگان نیست، بلکه او می‌خواهد یک دنیای جنگ ستارگان ایجاد و خلق کند.

در طی ماههای اخیر دو تریلر جدید از فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شده است، در حاشیه المپیک ۲۰۱۶ ریو، لوکاس‌فیلم دومین تریلر فیلم Rogue One: A Star Wars Story را منتشر کرد. پس از آن، این استودیو نسخه بین المللی این تریلر را که شامل صحنه‌های جدیدی بود، به صورت آنلاین منتشر کرد.  تریلر نهایی و پایانی این فیلم نخستین بار با اکران فیلم Doctor Strange در روز ۲۸ اکتبر (۷ آبان) در روسیه و سپس در روز ۴ نوامبر (۱۴ آبان) در آمریکا منتشر خواهد شد.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد و فلیسیتی جونز، بن مندلسون، مدز میکلسن، دیگو لونا، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد و فارست ویتاکر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده