نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

بازی Titanfall 2 میزبان نقشه Angel City می‌شود

نقشه‌ی Angel City در ماه دسامبر (آذر-دی‌ماه) به‌طور رایگان برای بازی Titanfall 2 عرضه می‌شود.

Angel City یکی از نقشه‌های پرطرفدار تایتانفال به شمار می‌رود. اکنون استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، خالق مجموعه، تأیید کرده که نسخه‌ی جدید این نقشه تا پایان سال ۲۰۱۶ به تایتانفال 2 اضافه خواهد شد.

استودیو ریسپاون طی پستی در این‌باره نوشت:

Angel City، که [اکنون] کاملاً ریمستر شده، نقشه‌ای است که برای بسیاری از ما [کارکنان] ریسپاون [هم] ارج و قرب ویژه‌ای دارد. [Angel City] از همان لحظاتی که نسخه‌ی اول تایتانفال به دست بازیکنان رسید، نشان داد که یکی از [گزینه‌های] موردعلاقه‌ی طرفداران است. ما نمی‌توانیم چشم‌به‌راه آن بمانیم تا ببینیم که جامعه‌ی بازیکنان در Angel City چطور از سازوکارهای جدید و هیجان‌انگیزی که با Titanfall 2 به گیم‌پلی خلبانان (Pilot) و تایتان‌ها (Titan) اضافه می‌کنیم، استفاده می‌کند.

نقشه‌ی نام‌برده قرار است طی ماه دسامبر (بین ۱۱ آذر تا ۱۱ دی) در قالب محتوای دانلودی به‌طور رایگان به دست خریداران تایتانفال 2 برسد. در این میان، کاربرانی که بازی را از خرده‌فروشی‌ها پیش‌خرید کنند سه روز زودتر از دیگران به این محتوا دسترسی پیدا خواهند کرد. این دسته از افراد بسته‌ی Nitro Scorch را هم به دست می‌آورند که شامل یک Warpaint ویژه و یک Callsign منحصربه‌فرد می‌شود.

استودیو ریسپاون در پست‌اش مجدداً تأکید کرد که قصد دارد پس از انتشار تایتانفال 2، تمام نقشه‌ها و حالت‌های بازی را به‌رایگان به آن اضافه کند. ریسپاون در این‌باره نوشت:

[ما] با توجه به مواردی که پس از انتشار نسخه‌ی اول تایتانفال به آن‌ها پی بردیم و همین‌طور اشتیاق‌مان برای تشکیل دادن و حفظ کردن جامعه‌ای پرتکاپو و رو به رشد [از بازیکنان]، که همواره بتوانند در کنار یکدیگر از بازی کردن [لذت ببرند]، به چنین [نتیجه‌ای رسیدیم]. به این شکل، شما می‌توانید آسانتر با دوستان‌تان هم‌بازی شوید؛ بدون آنکه فکرتان را درگیر این موضوع کنید که هرکدام [از آن‌ها] به چه حالت‌ها و مجموعه نقشه‌هایی دسترسی دارد.

ریسپاون در نظر دارد تا پس از انتشار تایتانفال 2، آیتم‌هایی تزئینی را در قالب محتوای دانلودی غیر رایگان به آن اضافه کند که به‌گفته‌ی این استودیو، آیتم‌های فوق «ابدا تأثیری روی گیم‌پلی نخواهند گذاشت». توضیحات بیشتر درباره‌ی محتویات دانلودی در ماه‌های پیش رو به اطلاع کاربران خواهد رسید.

بازی تایتانفال 2 در تاریخ ۷ آبان برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده