// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

بسته های الحاقی Mortal Kombat X روی پی سی تخفیف خورند

اگر از دارندگان نسخه‌ی پی‌سی بازی Mortal Kombat X هستید، می‌توانند بسته‌های الحاقی آن را برای مدتی محدود با تخفیف تهیه کنید.

بازی Mortal Kombat XL در ابتدا برای پی‌سی منتشر نشده بود، اما روز گذشته با انتشار نسخه‌ی پی‌سی این بازی، نسخه‌ی پیشین یعنی Mortal Kombat X و دو بسته‌ی الحاقی Kombat Pack نیز به همراه این بازی قرار گرفتند. اگر شما نیز از دارندگان نسخه‌ی پی‌سی این بازی باشید، می‌توانید این بسته‌ها را با قیمت کمتری تهیه کنید. پیش از این نسخه‌ی معمولی این بازی بر روی استیم به قیمت ۳۰ دلار و نسخه‌ی XL بازی نیز به قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رسید. قیمت بسته‌های Kombat Pack 1 و 2 نیز به ترتیب ۵ و ۱۰ دلار است که می‌توانید با خرید یک باندل، هر دو DLC را به قیمت ۱۲/۴۳ دلار تهیه کنید. این تخفیف تا تاریخ ۱۹ مهر ماه (۱۰ ماه اکتبر) برقرار خواهد بود.

نسخه‌ی XL بازی که برای پی‌سی منتشر شده، با ارتقا و بهبود در بخش مبارزات آنلاین (از لحاظ کاهش لگ‌ها و تاخیرهای بازی)، تصاویر عریض (WideScreen) و رفع شدن برخی مشکلات مربوط به کرش کردن و حالت‌های بازی، همراه بوده است. علاوه بر انتشار نسخه‌ی پی‌سی بازی، یک بروزرسانی وسیع نیز منتشر شده که تغییراتی را در تک‌تک شخصیت‌های بازی اعمال می‌کند. این بروز رسانی همچنین تمامی آیتم‌هایی را که پیش‌تر فقط در صورت بازی با نسخه‌ی موبایلی بازی باز می‌شدند، باز کرده و تغییراتی را نیز در برخی تکنیک‌های بازی مانند دویدن، حملات هوایی و حملات Wake-Up ایجاد می‌کند. طبق گفته‌ی اِد بون، خالق مجموعه‌ی مورتال کامبت، نسخه‌ی پی‌سی Mortal Kombat X در ابتدای انتشار مشکلات بسیاری داشت و با انتشار یک بروزرسانی بزرگ، تقریبا توانست کارایی خود را به نسخه‌های کنسولی بازی نزدیک کند. البته این بروزرسانی بدون مشکل نیز نبود و پیش از اعمال شدن آن توسط استودیو ندررلم، سیوهای کاربران بازی بطور کلی پاک شدند. شاید به همین دلیل بوده که نسخه‌ی XL بازی در هنگام انتشار برای پی‌سی در نظر گرفته نشده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده