// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۸

بازی Pokemon Go در ۱۱ کشور دیگر در دسترس قرار گرفت

در راستای عرضه بازی Pokemon Go در سراسر جهان، این بازی در چند کشور جدید نیز در دسترس قرار گرفت.

از ماه جولای میلادی، عرضه بازی موفق Pokemon Go شروع و از همان ابتدا گفته شد که این بازی به مرور زمان در تمامی کشورها و مناطق در دسترس قرار خواهد گرفت. حال استودیو نیانتیک لبز، سازنده و ناشر بازی Pokemon GO، اعلام کرد که بازی در ۱۱ کشور دیگر نیز در دسترس قرار گرفته است و ساکنین این مناطق می‌تواند بازی را دانلود کنند.

در روز هشت مهر ماه بازی Pokemon Go برای آلبانی، بوسنی و هرزگوین، ماکائو، مقدونیه و صربستان عرضه و در یک روز بعد، در قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان ازبکستان و مانگولیا نیز در دسترس قرار گرفت. کاربران این ۱۱ کشور می‌توانند براحتی با مراجعه به آیتونز و گوگل‌پلی بازی را دانلود و به تجربه این بازی زیبا بپردازند.

در جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی این بازی می‌توان به ترافیک فراتر از حد انتظار بازی Pokemon Go در زمان عرضه اشاره کرد. طبق پست منتشر شده در وبلاگ گوگل، که در آن پیرامون زیرساخت‌های سرویس‌های ابری گوگل در تامین نیاز بازی‌های محبوب موبایلی بحث می‌شد، عنوان شد که در زمان عرضه بازی Pokemon Go ترافیک این بازی پنجاه برابر از آنچه که توسعه‌دهنده بازی انتظار داشت و همچنین ده برابر از بدترین سناریوهایی تخمینی این استودیو، بیشتر بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده