نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

فیلیپ کلمنوف بازیکن حرفه‌ای Call of Duty جان خود را در تصادف اتومبیل از دست داد

فیلیپ کلمنوف، یکی از معروف‌ترین بازیکنان Call of Duty، اخیرا در حادثه تصادف جان خود را از دست داد.

اگر از علاقه‌مندان به مسابقات بازی Call of Duty باشید، به احتمال زیاد نام Phillip "Phizzurp" Klemenov را شنیده‌اید. بازیکن ۲۳ ساله‌ای که جزو بازیکن‌های مشهور این بازی است. این بازیکن اخیرا طی یک حادثه تصادف جان خود را از دست داده است. آدریان لموس، دوست فیلیپ که در هنگام تصادف در ماشین وی بود، این خبر را اعلام کرده است. همچنین علاوه بر فیلیپ و آدریان یک نفر دیگر هم در خودرو بوده که وی نیز کشته شده است. البته این بازیکن حرفه‌ای ندای وظیفه با ماشین دیگری تصادف نکرده و از دست دادن کنترل ماشین و چپ شدن آن و همچنین برخورد با چند مانع باعث کشته شدن وی شده است.

پلیس محلی دلیل این تصادف را مصرف نوشیدنی توسط راننده ماشین و همچنین سرعت بالای خودرو اعلام کرده است. آدریان هم در مصاحبه‌ای که با پلیس داشته مصرف نوشیدنی توسط فیلیپ را تایید کرده است.

کلمنوف عضو تیم H2K-Gaming بود که اخیرا در مسابقات منطقه‌ای آمریکا به رتبه هشتم دست یافته بودند. این تیم پس از مرگ بازیکن خود تصویر و متنی در فیسبوک خود منتشر کرد که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

فیلیپ کلمنوف

امروز ما یکی از دوست‌داشتنی‌ترین اعضای تیم H2K را از دست دادیم. از این طریق همدردی خودمان را با خانواده، دوستان و آشنایان این بازیکن اعلام می‌کنیم. در آرامش بخواب فیلیپ


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده