// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

جزئیاتی از ماموریت های فرعی و فعالیت‌ های موجود در بازی Horizon: Zero Dawn منتشر شد

بتازگی تیم سازنده بازی Horizon: Zero Dawn جزئیاتی از فعالیت‌های قابل انجام در بازی و ماموریت‌های جانبی را منتشر کرده است.

بازی Horizon: Zero Dawn، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری برای کاربران پلی‌استیشن 4 بحساب می‌آید. بازی که با نمایش‌های اخیر خود طرفداران را بیش از پیش تشنه خود کرده است. حال بتازگی در جریان گفت و گوی استودیو گوریلا گیمز، سازنده بازی Horizon: Zero Dawn، با سایت گیم‌اینفورمر، اطلاعاتی جدید از جزئیات فعالیت‌های قابل انجام در محیط بازی و ماموریت‌های فرعی منتشر شده که در کنار انجام مراحل اصلی بازی، می‌توانید به‌انجام آن‌ها بپردازید.

در نقشه بازی، محیط‌هایی بنام Corruption Zones قرار دارد. در این محیط‌ها که پر شده از ربات‌های دشمن براحتی می‌توانید XP جمع آوری کرده و به کشتار ربات‌ها بپردازید. از طرفی ساخت و ساز و ارتقا مهم‌ترین فاکتور در بازی هورایزن بحساب می‌آیند. با دریافت قابلیت‌های جدید می‌توانید بسادگی ربات‌ها را ردیابی کرده و منابع مورد نظر خود را از آن‌ها بدست بیاورید یا با بروزرسانی کردن بخش Satchel می‌توانید ظرفیت Inventory خود را افزایش دهید. از طرفی کشتن ربات‌ها و جمع آوری کردن یک سری از قسمت‌های بدنشان می‌تواند شدیدا برای شما مفید باشد. زیرا از این طریق می‌توانید اسلحه‌ و Armor خود را بروزرسانی کنید.

اگر با تمام این بخش‌ها هنوز فکر می‌کنید یک حرفه‌ای نیستید یا انجام این کارها نمی‌تواند به مهارت‌های شما بیافزاید، هیچ نگران نباشید زیرا یک سری چالش در جهان بازی گنجانده شده که با انجام این چالش‌ها می‌توانید مهارت بیشتری کسب کنید. در واقع هر چالش یک ماموریت بوده که شما باید طبق دستورالعمل‌های گفته شده رفتار و آن را تکمیل کنید. برای مثال به شما گفته می‌شود که با اسلحه‌ای خاص و در زمانی محدود به شکار یک حیوان یا ربات بپردازید. همچنین طبق گفته استودیو گوریلا گیمز بخشی در بازی وجود دارد بنام Hunter's Guild که با انجام این چالش‌ها و بدست آوردن مهارت بیشتر، می‌توانید رتبه خود را بالاتر برده و در بالاترین سطح Hunter's Guild قرار بگیرید.

علاوه‌بر مراحل اصلی بازی، یک سری قبایل مختلف نیز در هورایزن وجود دارند که با انجام ماموریت‌های آن‌ها می‌توانید دید آن‌ها را نسبت به دنیایی که در آن قرار دارید، تکنولوژی حاکم بر محیط و سایر موارد بفهمید. در آخر یک سری مراحل فرعی پویا نیز در بازی وجود دارد. برای مثال در حال گشت و گذار در محیط هستید که پدری را می‌بینید که بدنبال دختر گمشده خود می‌گردد. حال شما می‌توانید با کمک کردن به این پدر نگران و پیدا کردن دخترش یک سری آیتم‌های ویژه جهت بروزرسانی ضربات Melee Attack بدست بیاورید.

البته گوریلا گیمز اضافه کرده که مراحل فرعی بیشتری علاوه‌بر موارد گفته شده در بازی وجود دارد. مراحلی که حتی داستان خاص خود را دارا بوده و در کنار داستان اصلی می‌توانند برای شما سرگرم کننده باشند.

بازی Horizon: Zero Dawn در تاریخ ۸ اسفند ماه (۲۸ اکتبر میلادی) به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده