// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

نسخه دمو بازی Outlast 2 برای کاربران اروپایی پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفت

کاربران اروپایی پلی‌استیشن 4 می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی‌استیشن دمو قابل بازی Outlast 2 را دانلود کنند.

یکی از ناامید کننده‌ترین اخبار برای دوست داران سبک ترس، تاخیر بازی Outlast 2 بود که باید برای عرضه آن تا تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۷ میلادی منتظر بمانیم. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی استودیو رد برلز، سازنده و ناشر بازی Outlast 2، بنظر می‌رسد دمو قابل بازی Outlas 2 هم‌اکنون در فروشگاه پلی‌استیشن اروپا در دسترس قرار گرفته است.

از این‌رو کاربران اروپایی پلی‌استیشن 4 می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی‌استیشن این دمو قابل بازی را دانلود کنند. متاسفانه هنوز اعلام نشده آیا کاربران آمریکا و آسیا نیز می‌توانند از این دمو استفاده کنند یا خیر. ولی اگر اهل ساخت اکانت هستید، می‌توانید با ساختن یک اکانت اروپا براحتی بازی را دانلود و بر روی پروفایل اصلی خود بازی کنید. همچنین بنظر می‌رسد تا آخر ماه میلادی جاری این دمو بر روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی از طریق استیم نیز در دسترس قرار بگیرد.

بازی Outlast 2 در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۷ بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این نسخه داستان و شخصیت‌های جدید را بدنبال خواهد داشت. این بار بجای روایت داستان در یک تیمارستان، وقایع بازی در یک مزرعه ذرت روایت خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده