نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

سریال Archer در فصل ۱۰ به پایان می‌رسد

طبق گفته سازندگان سریال انیمیشینی آرچر (Archer)، پس از پایان فصل دهم این سریال، پخش این مجموعه به پایان خواهد رسید.

آدام رید، نویسنده و سازنده سریال انیمیشنی Archer، می‌گوید که با پایان فصل دهم این سریال، سریال Archer به کار خود پایان خواهد داد. در آخرین شماره از پادکست Murmur که رید میهمان برنامه بود و رابرت میلازو، مجری پادکست، سوالاتی را از وی پرسید. در ابتدای این پادکست صحبت و بحث در مورد سریال‌ها و برنامه‌هایی بود که به مدت طولانی مانند سیمپسون‌ها (The Simpsons) از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شوند، در ادامه میلازو از رید در مورد آینده سریال Archer پرسید و گفت که تا چه زمانی این سریال ادامه خواهد داشت. رید در ابتدا به شوخی گفت که وی ابتدا باید با شریک و تهیه کننده سریال مت تامپسون صحبت کند. با این حال رید در نهایت جواب میلازو را داد. او در جواب گفت:

برنامه این است که سریال Archer پس از فصل دهم به پایان برسد. من نمی‌دانم که کسی تاکنون در این رابطه صحبتی کرده است یا خیر، اما برنامه من این است که پس از فصل ۸، ۹ و ۱۰ سریال به پایان می‌رسد. این فصل‌ها کوتاه‌تر خواهند بود و هر فصل قرار است در ۸ قسمت ساخته و پخش شود و سپس کار من به اتمام می‌رسد. من در ابتدا می‌خواستم پس از فصل هشتم سریال را به پایان برسانم، اما پس از آن ایده‌های جدیدی به ذهن من رسید که می‌توانستم سه فصل دیگر بسازم و واقعا علاقه داشتم که آن را اجرا کنم. بنابراین، سه فصلی که در آینده قرار است پخش شوند نسبت به فصل‌های گذشته و نسبت به یکدیگر کاملا متفاوت خواهند بود.

تا فصل پنچم سریال Archer، تقریبا تمام تیم تبدیل به فروشندگان و دلالان کوکائین شده بودند، در حالی که در فصل هفتم سازندگان تصمیم گرفتند اتفاقات سریال را در شهر لس آنجلس ادامه دهند. پخش فصل هفتم سریال Archer از ماه ژوئن امسال آغاز شد و مدتی پیش به پایان رسید. رید که مسئولیت نوشتن فیلمنامه تمام قسمت‌های هر فصل را بر عهده دارد، می‌گوید که کار نوشتن یک فصل بسیار زمان‌بر و طاقت فرسا است. به همین دلیل است که تعداد قسمت‌های هر فصل از ۱۳ قسمت به ۸ قسمت کاهش یافته است. او در ادامه می‌گوید:

من نمی‌دانم که چگونه می‌توان طی یک سال سریال‌هایی با ۲۲ قسمت ساخت و پخش کرد و این کار را نمی‌توانم انجام دهم. من برای کسانی که این کار را انجام می‌دهند کلاهم را به نشانه احترام بر می‌دارم. اشخاصی که می‌توانند این کار را انجام دهد برای من جالب هستند و من مجذوب آن‌ها می‌شوم. من به سختی می‌توانم یک فصل را تا هشت قسمت بنویسم و آماده کنم و طی هفته‌ها در یک اتاق خود را حبس می‌کنم تا خون به خوبی به مغزم برسد.

پخش فصل هشتم سریال Archer از شبکه FX قرار است از ماه ژانویه در هشت قسمت آغاز شود و دو فصل دیگر در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ پخش می‌شوند. مدتی پیش شبکه FX سریال Archer را برای سه فصل دیگر تمدید کرده بود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده