نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۹

نسخه‌های بیشتری از Dragon Quest برای کشور‌های غربی عرضه می‌شوند

اسکوئر انیکس اعلام کرده که در آینده شاهد عرضه نسخه‌های بیش‌تری از Dragon Quest برای کشور‌های غربی خواهیم بود.

Dragon Quest یکی از قدیمی‌ترین بازی‌هایی ویدیویی است که اولین نسخه آن در سال ۱۹۸۶ عرضه شده است. با این حال اکثر نسخه‌های این بازی مخصوص کشور ژاپن بوده و در دیگر نقاط جهان عرضه نشده‌اند؛ رویه‌ای که به نظر می‌رسد در آینده شاهد تغییر آن خواهیم بود. نوریوشی فوجیموتو، تهیه‌کننده این سری، اخیرا مصاحبه‌ای در این مورد با سایت MCV داشته است:

سال ۲۰۱۶، ۳۰‌امین سالگرد سری Dragon Quest است. با اینکه این بازی نقش بسیار پررنگی در تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی داشته، اما در کشور‌های غربی آنطور که باید و شاید شناخته شده نیست. به همین دلیل هم شاید خیلی از گیمر‌های غربی از عمق و عظمت این سری خبر نداشته باشند. Dragon Quest Builders یکی از نسخه‌های این سری بود که نشان داد بازی در غرب هم می‌تواند محبوب ظاهر شود و همین امر ما را ترغیب کرد تا در آینده نسخه‌های بیش‌تری از این سری را برای کشور‌های غربی هم عرضه کنیم و شک نداریم که این تصمیم باعث موفقیت هرچه بیش‌تر بازی خواهد شد.

همچنین بد نیست دوباره اشاره‌ای به میزان فروش عالی بازی Dragon Quest Builders کنیم که در کشور ژاپن توانست در روز‌های اولیه عرضه بیش از نیم میلیون نسخه فروش کند. همچنین این بازی در مورد محتویاتی است که گیمرها آن‌ها را ساخته‌اند و هنوز هم افراد زیادی را می‌بینیم که آیتم‌های ساخته و آن‌ها را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

نظر شما در مورد صحبت‌های فوجیموتو چیست؟


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده