// دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

تعداد کاربران نسخه کنسولی بازی Star Trek Online از مرز یک میلیون نفر گذشت

ناشر بازی Star Trek Online با انتشار خبری اعلام کرد که کاربران نسخه کنسولی این بازی از مرز یک میلیون نفر عبور کرد.

نسخه کنسولی بازی Star Trek Online شهریور ماه عرضه شده است و به نظر می‌رسد که موفقیت‌های جالبی را کسب کرده است. استودیو Cryptic اعلام کرد تعداد بازیکنان نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی Star Trek Online از مرز ۱.۱ میلیون کاربر گذشت.

ناشر این بازی با انتشار آماری از طریق ایکس‌باکس اچیومنت اعلام کرد که ۵۹ درصد از کاربران در نقش Command Officer)، همچنین ۲۲ درصد  مهندس (Engineers) و ۱۹ درصد از این افراد به عنوان مدیر علمی (Science Officer) در حال انجام بازی هستند. ۶۸ درصد کاربران (۷۵۲ هزار کاربر) گروه استار فلیت، ۲۰ درصد (۲۲۰ هزار کاربر) گروه کلینگان و ۱۲ درصد (۱۳۲ هزار کاربر) گروه رامیولن را برای شروع بازی انتخاب کرده‌اند که به نظر می‌رسد گروه استار فلیت بیشترین محبوبیت را در میان کاربران دارد.

بیشترین فضا پیما‌هایی که کاربران در نسخه پلی‌استیشن 4 استفاده کرده‌اند عبارت است از نگوار هوی بتل کروزر، مالیم لایت واربرد و تکتیکال اسکورت. در نسخه ایکس‌باکس شاهد استفاده کاربران از فضا پیما نگوار هوی بتل کروزر، سکیمیتار دردنات و اکلیپس اینتل کروزر هستیم که به نظر می‌رسد فضا پیما نگوار هوی بتل کروزر محبوبیت بیشتری در میان کاربران دو کنسول دارد.

می‌توانید در سایت و فروشگاه آرک گیمز نمودار و آمار بازی Star Trek Online را مشاهده کنید.

نسخه رایگان بازی Star Trek Online سال ۲۰۱۰ میلادی برای رایانه‌های شخصی عرضه شده است، این بازی دارای بیش از ۱۳۰ ماموریت داستانی با حضور بازیگران قدیمی از قبیل جری رایان، مایکل دورن و تیم راس است. دو بسته الحاقی اولیه بازی بعلاوه یک بروزرسانی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برای کاربران در دسترس است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده