نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بروزرسانی اپ Miitomo با محوریت پیام رسانی و بازی Super Mario Run منتشر می‌شود

اپلیکیشن Miitomo قرار است با امکانات پیام‌رسانی بهتر و ویژگی متصل شدن به بازی Super Mario Run بروز شود.

مدتی است که از نرم‌افزار Miitomo، به‌عنوان اولین نتیجه‌ی همکاری نینتندو و DeNA در حوزه‌ی موبایل، خبر خاصی به گوش‌مان نمی‌رسد. این اپلیکیشن اجتماعی که اواخر اسفندماه منتشر شده بود، در ابتدای عرضه‌اش توانست نظر بسیاری را به‌سوی خودش جلب کند؛ اما چند ماه بعد از داغی تنور آن کاسته شد. در این میان، انتشار بازی موبایل Pokemon Go و گره خوردن‌اش با نام نینتندو هم در کمرنگ شدن حضور میتومو در دنیای اسمارت‌فون‌ها بی‌تاثیر نبود. اکنون نینتندو اعلام کرده که برای بروز کردن Miitomo برنامه‌ای دارد.

همزمان با اعلام نتایج مالی نینتندو مشخص شد که این کمپانی می‌خواهد با انتشار یک بروزرسانی برای میتومو، امکانات پیام‌رسانی این نرم‌افزار را ارتقا دهد. میتومو در ابتدای عرضه‌اش تنها امکان اضافه کردن افراد را از طریق حساب‌کاربری آن‌ها در توییتر یا فیس‌بوک به کاربر می‌داد و نمی‌شد به‌جز پرسش و پاسخ، پیام دیگری را میان دو طرف رد و بدل کرد. البته بعضی از کاستی‌های نرم‌افزار در این زمینه به‌مرور با عرضه شدن بروزرسانی‌های مختلف برطرف شدند؛ ولی کمبود محتوا و آزادی‌عمل در Miitomo همچنان به نوعی عامل دافعه برای بسیاری از مخاطبان آن مطرح بود.

آپدیت جدید Miitomo قرار است این وضعیت را اندکی تغییر دهد و امکان فرستادن پیام‌های معمول را میان کاربران فراهم کند. قابلیت دیگری هم در راه این اپلیکیشن است که البته هنوز اطلاع چندانی از ویژگی‌های آن نداریم، اما ظاهراً به متصل شدن این نرم‌افزار و بازی موبایل Super Mario Run مربوط می‌شود؛ به این شکل که این بازی از لیست دوستان کاربر در میتومو، برای بخش چندنفره‌اش استفاده خواهد کرد.

نینتندو اعلام نکرده که بروزرسانی فوق چه زمانی عرضه می‌شود؛ اما احتمالاً زمان آن پیش از انتشار بازی Super Mario Run خواهد بود. این بازی در تعطیلات پایانی سال ۲۰۱۶ برای سیستم‌عامل iOS منتشر می‌شود.


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده