// یکشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

تریلر جدید بسته Natural Disaster بازی Cities: Skylines

کمپانی پارادوکس در تریلر جدید بازی Cities: Skylines بسته الحاقی Natural Disaster را نشان می‌دهد.

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو با انتشار تریلر جدید برای بازی Cities: Skylines سومین بسته‌الحاقی این بازی با نام Natural Disaster را نشان می‌دهد. این ویدیو بلایای طبیعی از قبیل زلزله، طوفان، آتش، شهاب سنگ و سیل‌ها را که می‌توانند یک شهر را نابود کند نشان می‌دهد. پیشنهاد می‌شود که با مشاهده تریلر از موسیقی این ویدیو هم لذت ببرید.

همان طور که قبلا اعلام شده، این بسته الحاقی بلایای طبیعی را به این بازی اضافه می‌کند که قادر است شهر شما را ویران کند، البته این امر می‌تواند به صورت تصادفی رخ دهد یا اینکه کاربران می‌توانند آن را به صورت دستی اعمال کنند. کاربران می‌توانند با اقدامات متقابل با بلایای طبیعی مبارزه کنند در غیر این صورت با نابودی شهر  وی مقابل می‌شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این بسته حالت سناریو است که کاربران می‌توانند با ایجاد چالش‌های مختلف آن را با دوستان خود به وسیله کارگاه استیم به اشتراک بگذارند. بسته بلایای طبیعی زمستان امسال برای رایانه‌های شخصی به عنوان سومین محتوا این بازی بعد از After Dark و Snowfall عرضه می‌شود.

بازی Cities: Skylines توسط استودیو Colossal Order تهیه و توسط کمپانی پارادوکس منتشر شده است و تا به امروز فروشی بالغ بر ۲ میلیون واحد داشته است.

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده