نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

قهرمان جدید بازی Paragon با نام Countess معرفی شد

قهرمان جدید بازی Paragon یک خون آشام خشن است!

کمپانی اپیک گیمز قهرمان جدیدی را برای بازی Paragon معرفی کرد. این قهرمان Countess نام داشته و یک خون‌آشام ترسناک و خشن است و توانایی‌های بالایی در مبارزات دارد؛ چرا که حرکات بسیار سریع و غیر‌قابل پیش‌بینی دارد. Countess قادر است تا یکی از دشمنان را هدف قرار داده و از بین ببرد و پیش از اینکه تیم حریف فرصت شلیک و ضربه زدن به وی را پیدا کند، از صحنه غیب شود.

سلاح اصلی این قهرمان دو شمشیر است که وی با استفاده از آن‌ها ضربات مهلکی به دشمنان وارد می‌کند. به‌علاوه Countess قادر است با سرعت بالایی در میدان نبرد حرکت کرده و با استفاده از پرش‌های بلند، از تیر‌رس دشمنان فرار کند. از قابلیت‌های مخصوص وی می‌توان به Dark Tide اشاره کرد که موجی از انرژی را به سمت دشمن روانه می‌کند. این ضربه قادر است همزمان به چند هدف آسیب وارد کند. با استفاده از قابلیت بعدی که Blade Siphon نام دارد، این خون‌آشام می‌تواند حرکتی چرخشی با شمشیر‌هایش انجام داده و علاوه بر ضربه زدن به دشمنان، سلامتی خود را نیز احیا کند. Shadow Slip نام قابلیت دیگر این هیرو است که با استفاده از آن می‌توان به محلی که دشمن در آن قرار دارد تلپورت کرد. این ویژگی همچنین سرعت دشمن را نیز کاهش می‌دهد.

Countess

قابلیت آلتیمت Countess هم Feast نام دارد. این قهرمان با استفاده از آلتیمت خود می‌تواند در یک چشم به هم زدن به سمت دشمن بپرد و علاوه بر گیج کردن وی، ضربه بسیار زیادی به او وارد کند. در حالی که در ایام هالووین هستیم، اضافه شدن یک هیرو با شکل و شمایل ترسناک به بازی پاراگون می‌تواند جالب باشد. این بازی همچنین یک رویداد مخصوص این ایام با نام Shadow's Eve نیز دارد.

Paragon هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 در دسترس است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده