// یکشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

احتمال معرفی بسته الحاقی داستانی Uncharted 4‌ در رویداد PlayStation Experience 2016

 DLC داستانی بازی Uncharted 4 همچنان ماجراجویی نیتن دریک را ادامه خواهد داد.

طبق گزارش یک منبع داخلی نزدیک به سونی، این کمپانی ژاپنی قصد دارد تا رویداد PlayStation Experience 2016 را در ماه دسامبر ۲۰۱۶ برگزار کند و در جریان آن بسته الحاقی داستانی آنچارتد ۴ نیز معرفی می‌شود. در همین راستا سایت Lets Play Video Games در تماسی با تروی بیکر،‌ صداپیشه بازی آنچارتد 4 در رابطه با محتوای این بسته‌الحاقی مورد انتظار در سال جاری گفتگو کرده است.

تروی هرچند به طور مشخص جزئیاتی را از محتوای بسته‌الحاقی در PlayStation Experience پیشرو فاش نکرد، اما او تایید کرده است که این بسته‌الحاقی حالت داستانی از بازی Uncharted 4 در نوع خود «بزرگترین محتوای قابل دانلود داستانی ناتی‌داگ تاکنون» است. زمانی که از وی در رابطه با رونمایی رسمی سوال شد، بیکر گفت که باید «بزودی» انجام بگیرد.

«خطر اسپویل پایان بازی»

علاوه بر این، یک منبع داخلی فاش کرده است که بسته‌الحاقی داستانی Uncharted 4 در رابطه با نیتن دریک خواهد بود و در نتیجه سم،‌ برادر او  و دختر دریک در این بسته‌الحاقی حضور نخواهند داشت. ادعای فوق تا حدودی توسط تروی بیکر و نولان نورث در جریان مصاحبه با Lets Play Video Games تایید شده است. نورث در این گفتگو گفت:

تصور می‌کردیم که آنها وارد یک ماجراجویی با دختر دریک بشوند، اما نویسنده‌ها ایده خیلی بهتری را نسبت به این داشتند.

«پایان خطر اسپویل»

شما چه انتظاری از بسته‌الحاقی داستانی بازی Uncharted 4 دارید که قرار است در رویداد PlayStation Experience 2016 رونمایی شود؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده