نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

بازیگر آلفرد: فیلمبرداری فیلم The Batman ممکن است از تابستان ۲۰۱۷ آغاز شود

جرمی آیرونز در مصاحبه جدید خود گفته است که فیلمبرداری فیلم The Batman احتمالا از تابستان سال آینده آغاز می‌شود.

حضور بعدی بن افلک در نقش بروس وین / بتمن، در فیلم لیگ عدالت (Justice League) خواهد بود، اما این بازیگر برجسته در حال کار بر روی فیلم مستقل بتمن (The Batman) نیز است. جرمی آیرونز که نقش آلفرد پنی‌ورث را در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) بر عهده داشت، در مصاحبه جدید خود با ورایتی اعلام کرد که ممکن است تولید و فیلمبرداری فیلم بتمن از تابستان سال ۲۰۱۷ آغاز شود. این در حالی است که چندی پیش جو مانگالینو، بازیگر نقش دث‌استروک، در یک مصاحبه اعلام کرده بود که فیلمبرداری فیلم The Batman قرار است از بهار ۲۰۱۷ آغاز شود.

زمانی که از آیرونز در مورد مدت زمان حضورش در نقش شخصیت آلفرد در فیلم Justice League پرسیده شد، او اعلام کرد که مدت زمان حضور در این فیلم با فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice تقریبا یکسان خواهد بود. او پیش از این گفت که بن افلک در حال آماده شدن برای شروع تولید فیلم مستقل بتمن از تابستان آینده است. آیرونز در این رابطه گفت:

بن از تابستان سال آینده ساخت فیلم بتمن را آغاز می‌کند. او (افلک) به من قول داده است که حضور آلفرد در فیلم بتمن کمی بیشتر خواهد بود. در فیلم Justice League ما هفت شخصیت اصلی داریم و من پیش خدمت یکی از آن‌ها هستم. این واضح است که من حضور چندان زیادی در فیلم نخواهم داشت.

Jeremy Irons as Alfred in Batman V Superman: Dawn Of Justice

چندی پیش، جفری بیکز، رئیس کمپانی تایم وارنر، گفته بود که فیلم جدید بتمن احتمالا تا یک و نیم سال دیگر منتشر خواهد شد. با این حال، طبق صحبت‌های بیکز فیلم بتمن احتمالا باید در مارس ۲۰۱۸ اکران شود، اما طبق صحبت‌های آیرونز ساخت این فیلم احتمالا از تابستان ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد و کمی بعید به نظر می‌رسد این فیلم در نیمه اول سال ۲۰۱۸ اکران شود. آیرونز در مصاحبه با ورایتی صحبت‌های بیشتری نیز کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پذیرفتن انتقادها از فیلم Batman v Superman اشاره کرد و همچنین او توضیحاتی نیز در مورد نقشش در فیلم کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed) داده است.

با این حال، هنوز تاریخی رسمی برای اکران فیلم The Batman اعلام نشده است. فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به کارگردانی زک اسنایدر به روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر افلک و آیرونز، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز و ری فیشر دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند. چندی پیش،‌ اولین تصویر کمیسر جیمز گوردون با بازی جی.کی. سیمونز به همراه اولین تصویر ملکه مرا با بازی امبر هرد،  در فیلم Justice League منتشر شد.

همچنین اولین تصویر از لباس جدید بتمن و لباس جدید و سیاه رنگ سوپرمن نیز در ماه‌های اخیر منتشر شده است. با وجود انتشار تصویر لباس سیاه رنگ سوپرمن، در ویدیو منتشر شده به مناسبت پایان فیلمبرداری فیلم Justice League، هنری کویل، بازیگر نقش کلارک کنت / سوپرمن، با لباس کلاسیک آبی و قرمز رنگ این شخصیت در پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم حضور داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده