نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بازی Sea of Thieves بخش تک نفره آفلاین ندارد

به‌گفته‌ی سازندگان Sea of Thieves این بازی نیازمند اتصال اینترنت است و نمی‌توان آن را به‌شکل تک‌نفره‌ی آفلاین تجربه کرد.

اگر انتظار دارید که Sea of Thieves در کنار المان‌های آنلاین‌اش بتواند تجربه‌ای تک‌نفره را برای شما فراهم کند، به‌شکلی که نیازی به اتصال اینترنت نداشته باشید، متأسفانه باید ناامیدتان کنیم. وب‌سایت IGN به‌تازگی گفت‌وگویی با مایک چپمن (Mike Chapman)، طراح ارشد Sea of Thieves، داشته که بنا به آن، این بازی چنین اجازه‌ای به بازیکن نمی‌دهد.

با توجه به متن مصاحبه، Sea of Thieves یک بازی همیشه آنلاین است و اصلاً نمی‌توان آن را به‌طور بدون متصل شدن به اینترنت تجربه کرد. در این میان، کاربر قادر خواهد بود تا در حین آنلاین بودن، بازی را به‌تنهایی پیش ببرد؛ اما طبیعتاً با چنین کاری خودش را از امتیازهای آشکاری محروم خواهد کرد.

چپمن در گفت‌وگوی‌اش مرتبا به این مورد اشاره داشت که در Sea of Thieves، کشتی‌ها و قایق‌ها نماینده‌ی حضور بازیکنان دیگر هستند؛ بنابراین به نظر می‌رسد که در این بازی، شخصیت‌های غیر قابل بازی (NPC) تنها در خشکی دیده می‌شوند و هدایت هیچ‌یک از کشتی‌ها به هوش مصنوعی سپرده نشده است. آن‌طور که از متن مصاحبه برمی‌آید، بیشتر ماموریت‌های Sea of Thieves را می‌توان تنها با یک نفر به نتیجه رساند؛ البته ظاهراً هدایت کردن کشتی کاری نیست که از عهده یک نفر ساخته باشد. با این حال، بازیکن می‌تواند به سراغ قایقی برود که تنها «یک خدمه» نیاز دارد و از «یک بادبان» و «یک چرخ لنگر» به‌همراه تنها «یک توپ» بهره می‌برد و به این صورت، به‌تنهایی به دریانوردی بپردازد. البته چپمن چنین رویکردی را چندان پیشنهاد نمی‌کند؛ بلکه برعکس امیدوار است تا بازیکنان، یکدیگر را در دل دنیای Sea of Thieves پیدا کنند و تیم‌هایی منسجم را تشکیل دهند، یا آنکه در نهایت به‌ناچار با یکدیگر درگیر شوند.

بازی Sea of Thieves قرار است در سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های مجهز به ویندوز 10 منتشر شود. این محصول از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی می‌کند؛ به معنی آنکه با خریداری نسخه‌ی دیجیتال بازی برای هرکدام از دو پلتفرم، می‌توان آن را به‌رایگان روی پلتفرم دیگر تجربه کرد.


منبع OnlySp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده