نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

The Batman نام فیلم مستقل بتمن خواهد بود

بن افلک، کارگردان فیلم بتمن، اعلام کرد که نام فیلم مستقل این ابرقهرمان قرار است بتمن (The Batman) باشد.

بن افلک که او را بیشتر به عنوان بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده فیلم های درام جنایی و تاریخی می‌شناسیم تاکنون دو بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است. افلک اکنون ماجراجویی جدیدی را انتخاب کرده است و نقش یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمان‌ها را بر عهده دارد و در حال حاضر نقش مهمی در گسترش دنیای دی‌سی بر عهده دارد و قرار است علاوه بر بازی در فیلم مستقل بتمن، کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته باشد. وی علاوه بر کارگردانی و بازی در فیلم بتمن، در حال نوشتن فیلمنامه آن به همراه جف جانز، رئیس دی‌سی اینترتینمنت، است. این در حالی است که جدیدترین فیلمی که افلک کارگردانی آن را بر عهده دارد به نام تا شب زنده بمان (Live by Night) قرار است اوایل سال ۲۰۱۷ به روی پرده برود.

مدت زیادی است که صحبت و شایعات زیادی در مورد نام فیلم مستقل بتمن به گوش می‌رسد و طبق این شایعات سازندگان فیلم در نظر دارند The Batman را به عنوان نام فیلم مستقل بتمن انتخاب کنند. تیم سازنده در نظر دارد که این فیلم اسمی ساده‌تر و کوتاه‌تر داشته باشد که کاملا برخلاف نام دیگر فیلم دنیای دی‌سی یعنی بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) است. حال بن افلک تایید کرده است که تا اطلاع بعدی نام فیلم مستقل بتمن قرار است The Batman باشد. فیلم حسابدار (The Accountant) به کارگردانی گوین اکونر، قرار است این ماه به روی پرده برود و افلک در این فیلم در نقش اصلی حضور دارد. او در مصاحبه پیش از اکران این فیلم با آسوشیتد پرس تایید کرد که نام فیلم در حال حاضر The Batman است. افلک در این رابطه می‌گوید:

من فکر می‌کنم که نام فیلم The Batman است. حداقل این چیزی است که در حال حاضر ما آن را برای نام فیلم انتخاب کرده‌ایم. هرچند در زمان دیگری من ممکن است نام فیلم را تغییر بدهم، این تمام چیزی است که در حال حاضر می‌توانم بگویم. ما در حال کار بر روی فیلمنامه هستیم و همه چیز به خوبی در حال پیشرفت و پیگیری است، من واقعا در مورد آن هیجان زده هستم.

Batman in Batman V Superman: Dawn of Justice (Batcave)

The Batman عنوانی ساده برای فیلم مستقل این ابرقهرمان است، با این حال به نظر می‌رسد افلک در نظر دارد نام قسمت اول این فیلم را مانند Batman تیم برتون که در سال ۱۹۸۹ به روی پرده رفت و فیلم بتمن آغاز می‌کند (Batman Beginsکریستوفر نولان که در سال ۲۰۰۵ به روی پرده رفت، ساده انتخاب کند و ممکن است در قسمت‌های بعدی نام‌های متفاوت دیگری برای فیلم انتخاب شود. این در حالی است که افلک می‌گوید بتمن وی «بزرگترین کاراگاه جهان» را به روی پرده‌های سینما خواهد آورد. با وجود سابقه‌ای نزدیک به ۷۰ سال از حضور بتمن به عنوان یک کاراگاه در دنیای کامیک دی‌سی، اما هیچگاه از این منابع برای ساخت فیلم‌های بتمن استفاده نشده است. تفاوت کلیدی بتمن بن افلک با دیگر بتمن‌های ساخته شده را می‌توان به استفاده از اسلید ویلسون / دث‌استروک با بازی جو مانگالینو، به عنوان شخصیت شرور و منفی اصلی در فیلم دانست. این در حالی است که طبق تصویری که زک اسنایدر منتشر کرده است، دث‌استروک نخستین بار در فیلم Justice League حضور خواهد داشت و سپس در فیلم بتمن ظاهر خواهد شد.

فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) مدتی پیش به روی پرده رفته است و در ادامه آن فیلم زن شگفت انگیز (Wonder Woman) برای اکران در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۲ خرداد ۱۳۹۶)، فیلم لیگ عدالت (Justice League) برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶)، فیلم آکوامن (Aquaman) برای اکران در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷)، فیلم بدون عنوان دی‌سی برای اکران در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷)، فیلم شزم! (!Shazam) برای اکران در تاریخ ۵ آپریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸)، فیلم لیگ عدالت ۲ (Justice League 2) برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸)، فیلم دیگر بدون عنوان دی‌سی برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸)، فیلم سایبورگ (Cyborg) برای اکران در تاریخ ۳ آپریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) و فیلم گرین لنترن کورپس (Green Lantern Corps) برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌اند. فیلم‌های فلش (The Flash)، بتمن، Dark Universe و مرد پولادین ۲ (Man of Steel 2) دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی هستند که تاریخ اکرانی برای آن‌ها تاکنون در نظر گرفته نشده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده