نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

استودیو BMW Films مجددا آغاز به کار کرد

بخش آمریکای شمالی بی ام و (BMW) اعلام کرد کمپانی فیلم‌سازی بی‌ام‌و (BMW Films) مجددا آغاز به کار خواهد کرد.

فیلم «فرار» یک فیلم کوتاه با کارگردانی نیل بلومکمپ، نامزد جایزه‌ی اسکار است که سابقه‌ کارگردانی فیلم‌هایی چون District 9 و Elysium و با بازی کلایو اوون، ستاره‌ی اسبق استودیو فیلم‌سازی بی‌ام‌و و نامزد جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد اسکار فیلم‌های Closer و Children of Men است که در این فیلم نقش خود را به عنوان راننده‌، مجددا بازی خواهد کرد.

به‌منظور گرامی‌داشت پانزدهمین سال سری فیلم‌های بی‌ام‌و فیلمز، بازیگرانی چون داکوتا فانینگ (جنگ ستارگان، من سم هستم) جان برنثال (مجازات‌گر، بی‌باک) و نامزد اسکار، ورا فارمیگا (مردگان، بالا در آسمان) در فیلم «فرار» به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم فرار در روز یکشنبه ۲۳ اکتبر ۲۰۱۶ (۲ آبان) بر روی وب‌سایت بی‌ام‌و فیلمز به نمایش در خواهد آمد.

 سری فیلم‌های استخدام که تحسین منتقدان را به همراه داشت شامل هشت فیلم کوتاه بود که در دو فصل از سال ۲۰۰۱ الی ۲۰۰۲ اکران شد. اوون در این فیلم‌ها به‌عنوان قهرمان داستان نقش راننده‌ مرموزی را بازی می‌کرد که به استخدام درآمده تا مأموریت‌های مختلفی را به انجام برساند و کارگردانی آن‌ها نیز توسط برخی از استعدادهای ناب هالیوود انجام گرفت.

 BMW نه تنها اوون را برای بازی در فیلم فرار دوباره بازگرداند، بلکه از بروس بلدستن به‌عنوان سرپرست کارگردان، از برایان دلورنزو به‌عنوان تهیه کننده و از دیوید کارتر به‌عنوان مشاور طرح استفاده کرد تا در کنار بلومکمپ نویسندگی فیلم‌نامه را تکمیل کند. در نتیجه با جمع کردن همه‌ی این افراد در کنار هم این فیلم پا به عرصه نهاده است. در انتها نیز می‌توانید تریلر این فیلم را مشاهده کنید:

|


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده