نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

جزییات بخش شخصی سازی سلاح‌ها در Call of Duty: Infinite Warfare

اخیرا جزییاتی از بخش شخصی‌سازی سلاح‌ها در بازی Call of Duty: Infinite Warfare ارائه شده است.

استودیو اینفینیتی وارد، سازنده بازی Call of Duty: Infinite Warfare، اخیرا طی رویداد Call of Duty XP وجود امکان شخصی‌سازی سلاح‌ها در این بازی را تایید کرد که البته دور از انتظار هم نبود. با اینکه سازندگان جزییات خیلی زیادی از بخش ساخت و ساز سلاح‌ها ارائه نکردند، ولی جردن هرش، از اعضای استودیو Infinity Ward، طی مصاحبه‌ای اطلاعاتی در این مورد ارائه کرده است. بر این اساس با بازی کردن Infinite Warfare، امتیاز Salvage کسب خواهید کرد که میزان آن وابسته به مدت زمان بازی کردن شما و البته عملکردتان است. امتیاز Salvage به عنوان واحد پول درون بازی شناخته می‌شود و زمانی که حس کردید مقدار کافی از آن را به دست آورده‌اید، می‌توانید به زرادخانه (Armory) مراجعه و در آنجا لیستی از سلاح‌های مختلف را ببینید.

سپس با استفاده از Salvage‌های کسب شده، قادر به ارتقای سلاح‌ها خواهید بود. البته هرچه میزان کمیاب‌بودن (Rarity) یک سلاح بالاتر باشد، به امتیاز Salvage بیش‌تری برای ارتقا آن نیاز خواهید داشت. همچنین شما می‌توانید سطح کمیاب‌بودن سلاح‌ها را افزایش دهید که در این صورت تعداد پِرک‌های بیش‌تری برای شخصی‌سازی سلاح دریافت خواهید کرد.

هرش همچنین در ادامه صحبت‌های خود به تعداد سلاح‌های بازی نیز اشاره کرد:

در حال حاضر در بخش زراد‌خانه بیش از ۸۰ سلاح متنوع داریم. تیم سازنده در تلاش است تا سلاح‌های بیش‌تری هم به بازی اضافه کند.

کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی Call of Duty: Infinite Warfare، اخیرا از تمام شدن ساخت بازی یا اصطلاحا گلد شدن آن خبر داد. این بازی در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان‌ماه) برای هر پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده