نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

تجربه واقعیت مجازی Resident Evil 7 یک سال در انحصار پلی استیشن VR خواهد بود

اخیرا مشخص شده که تجربه واقعیت مجازی Resident Evil 7، فقط تا یک سال در انحصار پلی‌استیشن VR خواهد بود.

بازی Resident Evil 7 در جریان نمایشگاه E3 2016 و در کنفرانس سونی معرفی و در همان زمان هم اعلام شد که این بازی از ابتدا تا انتها توسط هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR قابل بازی خواهد بود. با این حال اخیرا مشخص شده که تجربه واقعیت مجازی این بازی به مدت یک سال در انحصاری سونی و هدست واقعیت مجازی این شرکت خواهد بود و پس از آن دارندگان دیگر هدست‌های واقعیت مجازی از جمله آکیولس ریفت یا HTC Vive هم احتمالا قادر به تجربه این بازی به شکل واقعیت مجازی خواهند بود.

انحصاری زمانی بودن تجربه واقعیت مجازی رزیدنت ایول ۷ توسط یکی از کاربران سایت ردیت کشف شده است. سونی اخیرا تبلیغی از این بازی را در صفحه فیسبوک خود قرار داده که در گوشه پایین سمت چپ تصویر آن، عبارت «تجربه واقعیت مجازی Resident Evil 7 به مدت ۱۲ ماه در انحصاری پلی‌استیشن VR است» دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Resident Evil 7

همچنین در همین راستا سونی تبلیغ دیگری هم در ارتباط با بازی Batman: Arkham VR در فیسبوک خود منتشر کرده که به استناد آن، این بازی هنگام عرضه هدست پلی‌استیشن VR تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۹۶) در انحصار هدست سونی خواهد بود و احتمالا پس از آن شاهد عرضه بازی روی دیگر پلتفرم‌ها نیز خواهیم بود.

Resident Evil 7 جدید‌ترین نسخه از سری رزیدنت ایول است که وقایع آن پس از اتفاقات نسخه ششم مجموعه رخ می‌دهند. در این نسخه شاهد یک کاراکتر کاملا جدید به اسم اتان خواهیم بود. شما می‌توانید جدید‌ترین ویدیو از گیم‌پلی بازی را در زومجی تماشا کنید. همچنین کپکام، سازنده بازی، اخیرا اعلام کرد که قصد دارد با تجربه واقعیت مجازی Resident Evil 7 بازار واقعیت مجازی را تصاحب کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده