// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم War for the Planet of the Apes نبردهایی سرنوشت ساز را به تصویر می کشد

تهیه‌کنندگان فیلم War for the Planet of the Apes،‌ خلاصه داستان این فیلم را منتشر کردند.

به گزارش سایت Collider، در جدیدترین فیلم سیاره میمون‌ها، این بار سزار، شخصیت اصلی داستان به نبردی حماسی با یک فرمانده ارتش با نام کولونل می‌رود. نبردی که احتمالا در نهایت سرنوشت آینده سیاره و هر یک از گونه‌ها را در طرفین نبرد مشخص خواهد کرد. مانند دو فیلم پیشین اندی سرکیس برای بازی در نقش سزار باز گشته و در کنار ودی هریسون، هنرپیشنه نقش کولونل (سرهنگ) به ایفای نقش می‌پردازد.

خلاصه داستان به شرح زیر خواهد بود:

در جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes)، سومین قسمت از مجموعه بلاک‌باستر تحسین شده توسط منتقدان، سزار و ارتش میمون‌ها وارد یک درگیری تحمیلی و مرگبار با ارتش انسان‌ها به رهبری کولونلی بی‌رحم می‌شوند. به دنبال تلفات غیر قابل تصور ارتش میمون‌ها، سزار در کشاکشی با غریزه تاریک خود، جهت گرفتن انتقام گونه میمون‌ها آماده می‌شود. قضای روزگار در نهایت سزار و کولونل را در نبردی حماسی برای آینده هر یک از گونه‌ها و تعیین سرنوشت این سیاره رو در روی یکدیگر قرار خواهد داد.

در خبری دیگر از «جنگ برای سیاره میمون‌ها»، تولیدکنندگان تایید کرده‌اند اندی سرکیس در کنار مت رونس، کارگردان فیلم و دیلن کلارک، تهیه‌کننده، برخی تصاویر جدید را از فیلم در رویداد کامیک‌کان شهر نیویورک در هفته جاری به نمایش خواهد گذاشت.

مجموعه جدید سیاره میمون‌ها در سال ۲۰۱۱ با تولید فیلم خیزش سیاره میمون‌ها (Rise of the Planet of the Apes) آغاز شد. این مجموعه در ادامه و در سال ۲۰۱۶ با فیلم طلوع سیاره میمون‌ها (Dawn of the Planet of the Apes) ادامه یافت. مجموع فروش دو فیلم بیش از ۳۸۰ میلیون دلار بوده است.

فیلم War for the Planet of the Apes، در تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۱۷ (۲۳ تیر ۱۳۹۶) اکران می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده