نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

شاید شخصیت Lei Wulong در Tekken 7: Fated Retribution حضور نداشته باشد

هنوز مشخص نیست که شخصیت قدیمی Lei Wulong در Tekken 7 حضور داشته باشد.

لی ولونگ، یکی از شخصیت‌های قدیمی بازی Tekken است که از دومین بازی این مجموعه که ۲۰ سال پیش منتشر شد، در تمامی بازی‌های این مجموعه حضور داشته است. با این حال مشخص نیست که آیا این شخصیت در بازی Tekken 7: Fate Retribution حضور داشته باشد یا خیر.

اگر شما از طرفداران لی ولونگ باشید، باید امیدوار باشید که استودیو بندای نامکو تصمیم بگیرد که این شخصیت محبوب را در بازی بگنجاند. کاتسوهیرو هارادا، یکی از اعضای این استودیو، با انتشار توییتی اعلام کرد که افراد بسیار زیادی در هنگام بازی این شخصیت را انتخاب نمی‌کردند. وی در پاسخ به یکی از طرفداران که از وی پرسیده بود آیا این شخصیت در بازی حضور خواهد داشت، گفت که این امکان وجود دارد که وی در بازی حضور داشته باشد اما شانس اتفاق افتادن این مسئله بسیار کم است. 

البته این امکان نیز وجود دارد که بندای نامکو تصممیم بگیرد این شخصیت را در قالب یک بسته الحاقی به بازی اضافه کند. نسخه دستگاه‌های آرکید Tekken 7 دارای ۳۲ شخصیت است که این امکان وجود دارد نسخه رایانه‌های شخصی و کنسولی بازی، شخصیت‌های بیشتری داشته باشد. با این حال Bandai Namco هنوز هیچ چیزی را تایید نکرده است.

همچنین هنوز مشخص نیست که Tekken 7 چه زمانی عرضه خواهد شد اما می‌دانیم که بازی قرار است در سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. همچنین نسخه‌ای که منتشر می‌شود، یک بخش داستانی طولانی نیز خواهد داشت. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده