نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

برای تجربه ریمستر Call of Duty 4 به دیسک Infinite Warfare نیاز خواهید داشت

اخیرا مشخص شده که برای تجربه نسخه ریمستر Call of Duty 4: Modern Warfare، به دیسک Infinite Warfare نیاز خواهد بود.

امسال و در کنار عرضه جدید‌ترین نسخه از سری بازی‌های Call of Duty یعنی Infinite Warfare، کمپانی اکتیویژن، ناشر، و اینفینیتی وارد، سازنده بازی، نسخه ریمستر یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های این مجموعه یعنی Modern Warfare را نیز عرضه خواهند کرد. پیش از این مشخص شده بود که این بازی ریمستر شده به صورت جداگانه به فروش نخواهد رسید و فقط دارندگان نسخه‌های ۸۰ دلاری یا گران‌تر Infinite Warfare قادر به دریافت آن خواهند بود. حال در سایت اکتیویژن متنی ذکر شده که به استناد آن، خریداران نسخه فیزیکی ورژن‌های ۸۰ دلاری یا گران‌تر Infinite Warfare، برای تجربه ریمستر Modern Warfare، حتما باید دیسک بازی را در دستگاه خود قرار دهند. این متن را اولین بار سایت طرفداران بازی Call of Duty یعنی چارلی اینتل کشف کرده است.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که ریمستر Modern Warfare در قالب دیسک عرضه نمی‌شود و حتی خریداران نسخه فیزیکی هم باید آن را به صورت مجزا دانلود کنند. ولی به استناد متن مذکور، هر زمان که بخواهید این بازی را تجربه کنید، حتما باید دیسک Infinite Warfare را در دستگاه خود قرار دهید. البته سایت چارلی اینتل اعلام کرده که این موضوع برای خریداران نسخه دیجیتالی بازی‌ها صادق نخواهد بود چرا که این افراد دیسکی نخواهند داشت.

اکتیویژن این تصمیم را به این دلیل اتخاذ کرده که خریداران نسخه فیزیکی Infinite Warfare نتوانند پس از فروش دیسک‌های این بازی کماکان به تجربه Modern Warfare ادامه دهند.

نسخه ریمستر Modern Warfare توسط استودیو ریوِن سافت‌ور در دست توسعه است و در تاریخ ۱۴ آبان برای ایکس‌باکس وان،‌ پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد. با این حال اگر بازی Infinite Warfare را پیش‌خرید کنید، می‌توانید ۳۰ روز زودتر به این نسخه دسترسی داشته باشید. اکتیویژن اخیرا تریلر هنگام عرضه این نسخه ریمستر را نیز منتشر کرد که می‌توانید در زومجی آن را تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده