نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۸

هفته نامه ویدیویی ۲۷:‌ از احتمال ساخت ادامه The Order 1886 تا مشخص شدن تاریخ ارائه اطلاعات بیشتر از سوییچ

هفته پیش هم نینتندو مشخص کرد که چه زمانی اطلاعات بیشتری درباره سوییچ ارائه می‌دهد و خبری هم از ساخت ادامه‌ای بر بازی The Order: 1886 پخش شد.

هفته پیش هم مانند چند هفته گذشته اخبار بسیار زیادی در دنیای سرگرمی منتشر شد که بسیاری از آنها پیرامون کنسول جدید نینتندو یعنی سوییچ بود. یکی از منابع نزدیک به این شرکت، اعلام کرد که سوییچ دارای یک صفحه نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن 720p است که از قابلیت چند لمسی پشتیبانی می‌کند. با این حال نینتندو به صورت رسمی در هفته گذشته اعلام کرد که اطلاعات بیشتری از این کنسول را در ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ در یک کنفرانس با نام Nintendo Switch Presentation ارائه خواهد کرد.

یکی از بازی‌هایی که در زمان انتشار خودش توانست قدرت واقعی کنسول‌های نسل هشتم را از لحاظ گرافیکی نشان دهد، بازی The Order: 1886 بود که با اینکه نتوانست از لحاظ داستانی و گیم‌پلی نظر مثبت بازیکنان و منتقدان را جلب کند، اما همه متفق‌القول اذعان داشتند که بازی یکی از بهترین گرافیک‌های نسل هشتم را دارد. حال سازنده بازی، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که این مجموعه کماکان آینده‌ای دارد. 

اگر هفته پیش فرصت نکردید اخبار دنیای سرگرمی را دنبال کنید، می‌توانید هفته‌نامه ویدیویی زومجی را تماشا کنید تا از مهم‌ترین اخبار هفت روز پیش مطلع شوید:

|


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده