// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

اطلاعاتی در مورد بسته الحاقی جدید بازی Hearthstone

به تازگی اطلاعات جدیدی از تازه‌ترین بسته‌ی الحاقی بازی Hearthstone با نام احتمالی Gadgetzan منتشر شده است.

در طی دو سال گذشته، کمپانی بلیزارد به واسطه‌ی رویداد بلیزکان اقدام به معرفی بسته‌ها و محتواهای الحاقی جدید برای بازی Hearthstone کرده است. امسال نیز ظاهرا قرار است این روند ادامه داشته باشد. چرا که کمپانی Blizzard پیش از آغاز این رویداد در تاریخ ۱۴ و ۱۵ آبان ماه (۴ و ۵ ماه نوامبر) اقدام به انتشار اطلاعاتی از این Expansion کرده است. این اطلاعات روز گذشته و با قرار گرفتن تصویر زیر در حساب توییتر این بازی آغاز شد:

بازی Hearthstone

جهت اطلاع کسانی که از داستان و کلیت این بازی بی‌خبر هستند این‌که بازی Hearthstone با اقتباس از داستان World of Warcraft ساخته شده و توانسته طرفداران بسیاری را جذب خود کند. عنوانی نیز که در تصویر بالا دیده می‌شود (Gadgetzan) در این داستان اشاره به یک منطقه و قطب تجاری دارد که در میانه‌ی یک بیابان توسط گابلین‌ها مدیریت و کنترل می‌شود. معروفیت این منطقه بیشتر به این خاطر است که در روزهای ابتدایی انتشار و تجربه‌ی بازی World of Warcraft از آن به عنوان تنها محل داد و ستد جهانی استفاده می‌شد. به این معنی که شخصیت‌های بدون مکان یا Horde بازی، می‌توانستند کالاها و کمک‌های خود به متحدانشان را از طریق این محل به دست آنان برسانند.

حرکت بعدی کمپانی بزرگ بلیزارد انتشار تصویری از روزنامه‌ی «The Gadgetzan Gazette» بود که در صفحه‌ی اصلی وب‌سایت بازی Hearthstone قرار داد (روزنامه‌ای در داستان بازی که مربوط به منطقه‌ی ذکر شده است) و می‌توانید آن را در میانه‌ی مطلب مشاهده کنید. این روزنامه شامل تعدادی تبلیغ عجیب و غریب و گزارشات طولانی از یکی از غیرقابل نفوذترین بانک‌هایی که توسط اولین گروه بانک‌ساز در این منطقه ساخته شده، است. همچنین یکی از مواردی که توجه کاربران مشتاق این بازی را جلب کرد، لینکی بود که در تبلیغ «Talan’s Bar» قرار دارد که در کنار آن نوشته شده «برای چت کردن با Talan» و اگر در سایت بازی، روی آن کلیک کنید، به وب‌سایت فیسبوک رفته و در آنجا می‌توانید با یک روبات (Bot) چت کرده و اطلاعات بیشتری از این بسته دریافت کنید! درست همانند کاربرانی که در زیربخش این بازی در وب‌سایت رِدیت این کار را کرده و توانسته‌اند اطلاعات جالبی از آن بدست آورند! برای دیدن تصویر روزنامه در ابعاد اصلی، روی آن کلیک کنید:

بازی Hearthstone

از جمله‌ی این اطلاعات که می‌توانید از چت کردن با Talan بدست آورید، تعدادی عکس هنری از بازیست. اگر بخواهید با وی بیشتر صحبت کنید می‌توانید به اطلاعات بیشتری نیز دست یابید. طبق متنی که در مقاله‌ی «Gadgetzan Gazette» در وب‌سایت این بازی وجود دارد و از عکس‌های هنری آن نیز این‌طور مشخص است که قصد، تاکید کردن بر امن بودن این منطقه است و تعدادی از طرفداران نیز این‌طور حدس زده‌اند که احتمال دارد این بسته‌ی الحاقی در مورد سرقت از بانک Gadgetzan باشد! هرچه که باشد، بعید است تا برگزاری رویداد BlizzCon در تاریخ ذکر شده، بتوان اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری بدست آورد.

بازی Hearthstone

بازی Hearthstone

بازی Hearthstone


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده