نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

پیکسار تاریخ اکران جدید دو انیمیشن Toy Story 4 و The Incredibles 2 اعلام کرد

پیکسار از عقب افتادن دوباره اکران انیمیشن Toy Story 4 خبر داد، علاوه بر این، انیمیشن The Incredibles 2 یک سال زودتر اکران خواهد شد.

دیزنی اعلام کرد که تاریخ اکران دو انیمیشن مورد انتظار پیکسار به نام‌های داستان اسباب‌بازی ۴ (Toy Story 4) و شگفت‌انگیزان ۲ (The Incredibles 2) جابجا شده‌اند. بدین ترتیب، انیمیشن Toy Story 4 که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود و انیمیشن The Incredibles 2 به جای آن در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، ساخت و تولید انیمیشن The Incredibles 2 جلوتر از برنامه است، به همین دلیل دیزنی و پیکسار تصمیم گرفتن تاریخ اکران این دو انیمیشن را تغییر دهند. انیمیشن بعدی پیکسار به نام ماشین‌ها ۳ (Cars 3) در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ به روی پرده خواهد رفت و پس از آن، انیمیشن کوکو (Coco) در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ اکران خواهد شد. دیزنی در سال ۲۰۱۴، ۱۰ سال پس از اکران انیمیشن شگفت‌انگیزان (The Incredibles) و ۴ سال پس از پایان سه گانه داستان اسباب‌بازی (Toy Story)، دنباله‌ این دو انیمیشن را تایید و معرفی کرد.

toy story and The Incredibles

پیکسار پیش از این اعلام کرده بود که فعلا می‌خواهند تولید Cars 3 ،The Incredibles 2 و Toy Story 4 را به پایان برسانند و در حال حاضر قصد ندارند به‌ جز این موارد، دنباله‌های دیگری برای انیمیشن‌های خود بسازند. برد برد، کارگردان انیمیشن The Incredibles 2، پیش از این اعلام کرده بود که او می‌خواهد روی خود شخصیت‌های این انیمیشن تمرکز کند و نه قدرت‌‌های فوق العاده‌ای که در اختیار دارند. برد علاوه بر کارگردان کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را نیز بر عهده دارد.

کارگردانی انیمیشن Toy Story 4 بر عهده جان لستر، رئیس پیکسار و دیزنی انیمیشن استودیو، است، جاش کولی نیز در کارگردانی این انیمیشن به لستر کمک می‌کند. لستر به همراه پیت داکتر، اندرو استنتون و لی آنکریچ بر روی داستان انیمیشن Toy Story 4 کار می‌کنند و نوشتن فیلمنامه آن بر عهده رشیدا جونز و ویل مک‌کورمک است. آخرین انیمشین پیکسار در جستجوی دوری (Finding Dory) نام داشت که تابستان امسال به روی پرده رفت و موفق شد کمی بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده